Како покренути посао са активном одећом за труднице
Покретање линије одеће за труднице је слично покретању било које друге линије одеће у многим аспектима. Међутим, постоји неколико значајних разлика када је у питању маркетинг према будућим клијентима. Када размишљате о својој пословној линији за труднице, имајте на уму следеће тачке:
Проналажење ваше нише на тржишту спортске одеће за труднице
Ако желите да покренете бренд спортске одеће за труднице, мораћете да пронађете своју нишу на овом растућем тржишту. Потражите недовољно услужен сегмент трудних спортисткиња и активних мама. Можда су то јогини, тркачи или кросфитери. Истражите њихове специфичне потребе и жеље.
Када пронађете своју нишу, утврдите шта им недостаје у тренутним опцијама спортске одеће за труднице . Да ли тканине нису довољно растегљиве или прозрачне? Да ли су стилови превише једноставни или неугледни? Пронађите празнине које можете попунити пажљиво дизајнираним комадима.
Дефинишите визију свог бренда. Да ли ћете се специјализовати за еколошки прихватљиве комаде, висококвалитетну опрему или спортску одећу? Схватите шта вас чини јединственим и изградите свој бренд око тог идентитета. Ваша визија бренда треба да информише све, од имена и логотипа ваше компаније до дизајна производа и маркетинга.
Сада можете почети да креирате комаде одеће који се обраћају вашој циљној публици и отелотворују визију вашег бренда. Фокусирајте се на удобност, крој и функционалност, али не заборавите стил. Труднице и даље желе да се осећају стилски док остају активне, зато направите комаде који су модерни, али и практични.
Почните са оглашавањем на друштвеним мрежама и покретањем ваше онлајн продавнице чим акумулирате залихе. Да бисте генерисали интересовање, контактирајте инфлуенсере у вашој ниши и понудите им бесплатне узорке производа. Уз праву комбинацију стручности, аутентичности и упорности, стећи ћете лојалне купце који ће подржати ваш успешан бренд одеће за труднице и труднице .
Дизајнирање функционалне и модерне спортске одеће за труднице
Дизајнирање функционалне, али модерне одеће за труднице захтева пажљиво разматрање променљивих потреба и тела труднице.
Фокусирајте се на прозрачне, растегљиве материјале попут памука, модала и еластана који ће мамама пружити удобност током вежбања. Широки топови са струком и хеланке са бочним панелима које се налазе испод стомака ласкају и омогућавају максималну покретљивост.
Укључите подесиве и конвертибилне делове
Понудите бретеле, везице и уклоњиве панеле који омогућавају промену и раст. На пример, спортски грудњак са чичак траком или копчама на дугме који се могу подесити како се величина груди повећава. Хеланке са преклопним струком су такође одлична опција за различите фазе трудноће.
Имајте на уму да величине хаљина за труднице нису исте као редовне величине. Урадите опсежно истраживање о одговарајућим величинама и кроју за сваки триместар. Локација и врста шавова и појаса су такође важни и за удобност и за стил.
Размотрите функционалност неге
За максималну употребљивост, можда ћете желети да у неке горње делове и грудњаке уградите дискретне отворе за дојење. Ово омогућава новим мамама да наставе да користе комаде за лагане активности и вежбе током дојења.
Фокусирајући се на крој, функционалност, квалитет и стил у својим дизајнима, креираћете хаљину за труднице која улива самопоуздање и оснажује будуће мајке да воде активан начин живота током овог периода који мења живот. Остајање у моди и праћење трендова помоћи ће вашем бренду да се истакне на овом растућем тржишту.
Избор висококвалитетних, прозрачних тканина за труднице
Приликом избора материјала за вашу линију спортске одеће за труднице, прозрачност и удобност треба да буду главни приоритети. Синтетичке тканине попут мешавина полиестера или најлона су одличне опције, јер одводе влагу од тела и добро дишу. Потражите материјале посебно дизајниране за спортску одећу и одећу за труднице које пружају растегљивост и покретљивост.
Неке препоручене висококвалитетне тканине које треба размотрити укључују:
- Мешавина полиестера и спандекса: Нуди растегљивост, одвод влаге и прозрачност. Популарно за панталоне, шорцеве, мајице без рукава и грудњаке.
- Мешавина најлона и спандекса је лагана, прозрачна и брзо се суши. Одлична је за комбиновање у слојевима.
- Мрежасти панели: Стратешки постављени мрежасти панели побољшавају прозрачност и проток ваздуха. Идеално за грудњаке, мајице без рукава и шорцеве.
- Мешавине памука: За мекши осећај, мешавине памука и полиестера или памука и спандекса пружају прозрачност и растегљивост. Погодне су за опуштање и лежерно ношење.
Избегавајте тешке, непрозрачне тканине попут 100% памука, вуне или јефтиних полиестера, који неће осигурати удобност трудница током активности. Наручите узорке тканине када је набављате како бисте проверили њену укупну удобност, способност упијања влаге, мекоћу и растегљивост. Савршена комбинација висококвалитетних, прозрачних тканина издвојиће ваш бренд и изградити лојалност.
Изаберите произвођача активне одеће
Избор произвођача активне одеће један је од најважнијих избора које ћете донети при одлучивању коју врсту активне одеће да продајете.
Приликом проналажења произвођача спортске одеће, размотрите следеће:
Материјал
Потражите мекане, прозрачне тканине попут бамбуса, памука или мешавина полиестера које ће мамама пружити удобност током и након трудноће. Избегавајте све што превише стеже или иритира.
Прилагођавање
Изаберите произвођача одеће по мери који ће вам омогућити да прилагодите комаде свом бренду. Ствари попут додавања вашег логотипа, коришћења ваших прилагођених штампаних производа или давања доприноса дизајну омогућавају вам да креирате спортску одећу јединствену за вашу компанију.
Етичко и одрживо
Ако су еколошки прихватљиве и етичке пословне праксе важне за вредности вашег бренда, пронађите произвођача који користи одрживе и органске материјале, фер радне праксе и еколошки прихватљиве методе производње. Потрошачи данас маре за утицај компанија које подржавају.
Асортиман производа
Изаберите добављача који нуди разноврсну спортску одећу за труднице, као што су дуксеви, мајице без рукава, хеланке и шорцеви. Што више производа понудите, имате веће шансе да помогнете купцима и повећате продају.
Минимуми и цене
Уверите се да се њихове минималне количине за поруџбину и цене уклапају у ваш пословни буџет. Иако желите квалитет, потребно је да остварите и профит. Упоредите опције различитих произвођача како бисте пронашли равнотежу између квалитета и приступачности која је у складу са позиционирањем вашег бренда.
Избор произвођача одеће са одговарајућим трошковима је кључан за покретање успешног бренда одеће за труднице. Истражите и одвојите време да пронађете производног партнера са којим можете сарађивати дугорочно.
Изградња онлајн присуства и сајта за е-трговину за ваш бренд
Онлајн присуство игра виталну улогу ако желите да развијете свој бренд и повећате продају. Можете обављати директну продају клијентима помоћу веб странице за е-трговину, која служи као дигитални центар ваше компаније.
Направите платформу за онлајн продају
Да бисте брзо креирали онлајн продавницу, изаберите платформу за креирање веб страница, која пружа алате, хостинг и шаблоне, тако да можете одмах почети са радом. Требало би да изаберете модерну тему прилагођену мобилним уређајима, погодну за бренд спортске одеће. Фокусирајте се на висококвалитетне фотографије производа, јасну навигацију и беспрекорно искуство плаћања. Понудите опције као што су плаћање као гост, PayPal и Apple Pay ради практичности.
Усмерите саобраћај на свој сајт
Када ваш сајт буде активан, порадите на повећању саобраћаја. Покрените блог како бисте пружили вредност својим купцима са објавама о фитнесу, здрављу и стилским саветима за нове маме. Делите објаве на блогу, производе и новости о бренду на платформама друштвених медија попут Инстаграма и Фејсбука и изградите ангажовање. Покрећите огласе на друштвеним мрежама и претраживачима како бисте повећали видљивост. Обезбедите пријаву за имејл на вашем сајту и шаљите редовне билтене са распродајама, промоцијама и садржајем како бисте остали у првом плану код своје публике.
Оптимизујте за претрагу
Користите релевантне кључне речи попут „активна одећа за труднице“ и „ најбоља спортска одећа за труднице “ у насловима страница, садржају и алтернативном тексту слике. Ово ће вам помоћи да се боље рангирате у резултатима претраге. Такође, пошаљите мапу сајта на Google Search Console како би Google могао ефикасно да претражује ваш сајт. Добар пласман у претрази у комбинацији са друштвеним медијима и огласима привући ће више пажње на ваш бренд и повећати конверзије.
Са правом платформом за електронску трговину, циљаним дигиталним маркетингом и SEO оптимизацијом, бићете на добром путу да изградите успешно онлајн присуство за свој бренд спортске одеће за труднице . Наставите да оптимизујете и побољшавате своју стратегију током времена како бисте повећали саобраћај и продају.
Маркетинг ваше спортске одеће за труднице трудницама и женама након порођаја
Да бих досегла труднице и нове маме, фокусирам се на брендирање моје линије одеће на каналима где проводе време. Платформе друштвених медија попут Инстаграма и Фејсбука су кључне, јер су маме данас веома активне на друштвеним мрежама. Изградите ангажовано присуство на друштвеним мрежама тако што ћете:
- Објављивање фотографија ваших производа које носе праве трудне или моделке након порођаја. Новопечене маме ће ценити да виде крој и стил правих тела попут њихових.
- дељење савета и препорука за останак активним током и после трудноће. На пример, предложите безбедне пренаталне јога позе или колица за трчање за нове маме.
- Користите хаштагове попут #fitpregnancy, #postpartumfitness и #maternitygymclothes како би ваше објаве биле видљивије.
- организовање друштвених поклона и такмичења. Ко не воли да осваја бесплатне ствари? Награде су једноставан начин да повећате број пратилаца и привучете више пажње на свој бренд.
Обратите се утицајним особама у областима трудноће и постпорођајног дојења како бисте разговарали о сарадњи. Пошаљите им бесплатне узорке производа у замену за искрену рецензију и објаву на друштвеним мрежама о вашем бренду. Њихови пратиоци ће бити веома заинтересовани за њихове препоруке за трудноћу.
Не заборавите на добри, старомодни маркетинг од уста до уста. Задовољни купци су ваши најбољи заговорници. Понудите код за попуст или партнерски линк који маме могу да поделе са трудним пријатељицама. Или, укључите рукописно писану захвалницу са малим попустом за њихову следећу куповину. Мали лични детаљи попут ових ће претворити купце у лојалне амбасадоре бренда.
Уз праву стратегију друштвених мрежа и маркетинг од уста до уста, бићете на добром путу да изградите лојалну базу купаца будућих мама и нових мајки. Наставите да пружате вредност овим заједницама и ваш бренд спортске одеће за труднице ће сигурно напредовати.
Колико кошта куповина одеће за труднице?
Као што сваки нови родитељ зна, одећа за труднице, а посебно спортска одећа за труднице, може бити скупа. Трошкови производње ваше линије спортске одеће за труднице зависиће од материјала и квалитета које одаберете, као и од тога колико зарађујете.
Неки фактори који одређују цену спортске одеће за труднице укључују
- Врста тканине Синтетичке тканине за спортске услове, попут мешавина најлона и полиестера, популарне су за спортску одећу, али су обично скупље од природних влакана. Потребна вам је растегљива, прозрачна тканина за удобност и функционалност.
- Порекло материјала Увоз висококвалитетних материјала од страних добављача може уштедети трошкове, али је потребно више времена за испоруку и царину. Домаћи добављачи ће вероватно наплатити више, али ће понудити бржу испоруку и услугу.
- економија обима. Што више производите, то ће вам трошкови по јединици обично бити нижи, захваљујући попустима на велико и поједностављеним процесима. Почните са мањим серијама да бисте тестирали тржиште, а затим повећавајте обим како потражња расте.
- квалитет и карактеристике. Квалитетнији материјали познатих брендова и специјализоване или патентиране карактеристике попут циљаних потпорних панела повећаће ваше трошкове и обезбедити праву равнотежу између квалитета и приступачности за ваше циљне купце.
- Монтажа. Производња ваших производа у земљи омогућава строгу контролу квалитета, али често кошта више од монтаже у иностранству. Размотрите обе опције, упоређујући трошкове са корисничком услугом и вредностима компаније.
Трошкови покретања линије спортске одеће за труднице могу се кретати од 5.000 до 40.000 долара или више, у зависности од материјала и обима вашег пословања. Временом можете проширити своју колекцију и додати више премиум или специјализованих артикала у своју колекцију.
Ко је циљно тржиште за одећу за труднице?
Циљно тржиште за спортску одећу за труднице укључује:
- Труднице које желе да остану у форми током трудноће. Многе труднице желе да наставе да вежбају и буду активне током целе трудноће, али им је потребна удобна и потпорна спортска одећа дизајнирана за њихова тела која се мењају.
- Новопечене мајке. У месецима након порођаја, нове мајке су често жељне да поново почну да вежбају, али им је потребна спортска одећа која пружа удобност и подршку за дојење или њихово тело након порођаја.
- жене у репродуктивном добу. Неке жене купују спортску одећу за труднице у очекивању трудноће или у раној трудноћи пре него што им затребају пуне величине за труднице. Понуда величина за све фазе трудноће и мајчинства привући ће најшири круг потенцијалних купаца.
Кључне циљне групе су труднице, нове мајке и жене које планирају трудноћу, воде активан начин живота и желе модерну, али практичну спортску одећу за вежбање током и након трудноће. Задовољавајући потребе ове циљне публике, брендови спортске одеће за труднице могу изградити лојалну базу купаца и видети сталне купце са будућим трудноћама.
Цене
Да бисте одредили одговарајуће цене за вашу спортску одећу за труднице, потребно је да узмете у обзир своје циљне купце и њихове буџете, као и трошкове дизајнирања, производње и маркетинга вашег производа.
Већина брендова спортске опреме за труднице одређује цене сличне ценама редовне женске спортске одеће како би остали конкурентни и приступачни новим и будућим мајкама. Међутим, неке цене су мало више због специјализованог дизајна и мањих производних серија.
Закључак
Сада знате основне кораке за покретање сопственог посла са спортском одећом за труднице. Иако је пред вама можда дуг пут, бићете на добром путу ка успеху ако почнете са одличном идејом, развијете јак пословни план, успоставите запамтљив бренд, пронађете висококвалитетне и модерне производе, а затим пласирате своју опрему на тржиште када буде спремна за продају. Имаћете константан ток прихода који ће то показати када маме широм света буду носиле ваш бренд док вежбају. Кључ је само почетак. Направите тај први корак данас – изаберите један део процеса и зароните.
izvor https://seamapparel.com/blog/starting-a-maternity-activewear-business/