Како покренути посао са дуксерицама у 10 једноставних корака
Могуће је да своју љубав према дуксерицама по наруџби претворите у успешан посао, чак и ако вам се чини да је модна индустрија препуна конкуренције и да је тренутна пословна клима неповољна. Све што вам је потребно је приступ интернету и упутства која треба пратити. Хајде да сазнамо како да покренете сопствени посао са дуксерицама :
Истраживање тржишта и избор нише
За почетак, потребно је да схватите ко су ваши купци и какве дуксеве желе. Погледајте трендовске стилове и дезене да бисте видели шта је популарно. Можда су ретро дезени из 80-их или минималистички дизајни тренутно у моди.
Када пронађете своју нишу, погледајте шта конкуренција спрема. Које брендове и стилове људи воле? Онда можете одредити како да своје дуксеве са капуљачом учините јединственим. Понудите проширене величине, еколошки прихватљиве материјале или опције прилагођавања.
На крају, одредите распон цена. Цене дуксерица са капуљачом се обично крећу од 20 до 60 долара. Узмите у обзир трошкове да бисте одредили конкурентну, али профитабилну цену. Ако се правилно одреде цена и буду добро дизајниране, ваше удобне дуксерица са капуљачом ће се саме продавати!
Уз мало истраживања, идентификоваћете своје идеалне купце и уочити могућности за лансирање линије дуксерица са капуљачом спремне за успех. Сада изађите и почните да дизајнирате своју прву колекцију! Могућности су бескрајне.
Креирање пословног плана
Како направити свој бренд дуксерица са капуљачом? Да бисте покренули свој посао са дуксерицама са капуљачом, биће вам потребан чврст план. Дефинишите своју визију. Које стилове и дизајне желите да понудите? Ко је ваш циљни купац? Успоставите идентитет свог бренда и одредите како ћете се истаћи.
Анализирајте тржиште и конкуренцију. Погледајте који други брендови дуксерица са капуљачом постоје. Пронађите начине да се издвојите, било кроз јединствени дизајн, висок квалитет или конкурентне цене. Пронађите своју нишу.
Направите маркетиншки план. Како ћете проширити вест о својим дуксерицама? Фокусирајте се на друштвене мреже, сарадњу са инфлуенсерима и изградњу лојалне базе купаца. Понудите промоције и попусте како бисте привукли нове купце.
Одредите оперативну логистику. Пронађите висококвалитетне материјале и произвођаче или добављаче дуксерица по мери . Поставите онлајн продавницу и поједноставите испуњавање поруџбина. Оформите тим који ће вам помоћи у дизајну, маркетингу и корисничкој служби.
Обрачунајте бројке. Процените трошкове да бисте започели и одржали посао. Поставите цене производа како бисте остварили добру маржу профита. Направите финансијске пројекције како бисте осигурали да су пословно лежерне, одрживе и да омогућавају будући раст.
Са добрим планом и жељом за успехом, бићете на добром путу да у кратком року изградите успешан посао са дуксерицама! А сада крените даље и претворите своју визију у стварност.
Изградња вашег сајта и бренда за е-трговину
Дакле, финализовали сте дизајн својих дуксерица са капуљачом и спремни сте да га поделите са светом. Следећи корак је креирање веб странице за е-трговину за продају ваших дуксерица са капуљачом.
Изаберите креатор веб страница као што су Shopify, BigCommerce или WooCommerce. Они олакшавају подешавање онлајн продавнице без потребе за познавањем кодирања. Изаберите чист, минималистички шаблон који приказује фотографије ваших производа. Брендирање је такође важно, зато изаберите запамтљиво име и лого предузећа који одговарају вашем стилу.
Покретање вашег сајта је само први корак. Биће вам потребни привлачни огласи за производе са професионалним фотографијама, детаљима и рецензијама. Организујте распродаје и промоције како бисте повећали саобраћај. Изградите број пратилаца на друштвеним мрежама објављивањем фотографија вашег начина живота на којима су дуксерице. Комуницирајте са својим купцима у коментарима.
Остајање активним, стварање популарности и пружање одличне услуге купцима ће претворити купце који први пут купују у доживотне купце. Временом и посвећеношћу, имаћете просперитетан посао са дуксерицама!
Дизајнирање и набавка дуксерица са капуљачом
- Идеје за дизајн скица
Када стекнете утисак о својим циљним купцима и бренду, скицирајте неке идеје за пословне дуксерице са капуљачом . У почетку нека буду једноставне; фокусирајте се на боју, положај џепова и дужину рукава. Увек можете касније додати још детаља.
- Пронађите добављача
Претражите на мрежи „ добављачи дуксерица са капуљачама по мери “ или „велепродаја празних дуксерица са капуљачама“. Упоредите цене и минималне количине за поруџбину. Уверите се да нуде материјал, боје и величине које желите.
За прву поруџбину, држите се опције средњег ранга која омогућава најмање 100-500 дуксерица са капуљачом како бисте имали довољно за узорке и за почетак, али не бисте били заглављени са хиљадама додатних ствари.
- Финализујте свој дизајн
Сарађујте са својим добављачем како бисте финализовали детаље. Доставите своју скицу и опишите боје, логотипе и уметничка дела која желите. Будите веома прецизни. Затражите дигитални модел или узорак ради одобрења пре него што се произведе комплетна поруџбина. Набавите прави дизајн сада како бисте избегли скупе поновне поруџбине касније!
- Наручите
Када ваш дизајн буде одобрен, време је да наручите! Двапут проверите да ли су сви детаљи (величине, материјал, вез, ситоштампа) тачни у коначној потврди од вашег добављача пре него што дате зелено светло. Затим се опустите; ваш посао са дуксерицама по мери ће стићи за неколико недеља и бићете спремни за покретање!
Штампа и брендирање
Један од најважнијих делова покретања посла са дуксерицама је развој вашег бренда. Пожелећете да смислите упечатљив лого који ћете одштампати на свим својим дуксерицама. Размислите о ангажовању графичког дизајнера да креира лого који представља стил и имиџ вашег бренда. Они такође могу дизајнирати било коју другу графику или шаре које желите да користите.
Штампање ваших логотипа и дизајна на висококвалитетним дуксерицама са капуљачом је кључно. Сарађујте са реномираном штампаријом која је специјализована за одећу како бисте постигли најбоље резултате. Имаће одговарајућу опрему и искуство како би осигурали да су ваше графике јасно одштампане и да трају много прања. Размислите о томе да прво наручите узорке како бисте могли да проверите квалитет и направите све потребне измене пре него што наручите комплетну поруџбину.
Не заборавите да ваш бренд превазилази само ваш лого. Направите професионалну веб страницу која ће вам помоћи у маркетингу вашег новог малог предузећа за производњу дуксерица . Направите налоге на друштвеним мрежама како бисте се повезали са купцима и промовисали своје производе. Пажљиво бирајте име свог предузећа, палету боја и поруке како бисте представили кохезивну слику бренда на свим платформама.
Са добро дизајнираним брендом и висококвалитетним штампаним дуксерицама, бићете спремни да покренете успешну нову компанију за одећу.
Цене и маржа профита
Конкурентно одређивање цена ваших дуксерица је кључно за изградњу успешног пословања. Истражите своје конкуренте како бисте одредили разуман распон цена за стилове и квалитет које желите да понудите. Желећете да цена буде довољно висока да бисте постигли добру маржу профита, али не толико висока да изгубите потенцијалне купце.
Циљајте на маржу профита од најмање 50–70% на свакој продатој дуксерици. То значи да ако вас производња дуксерице кошта 20 долара, желећете да је продате за најмање 40–50 долара да бисте остварили пристојан профит након урачунавања осталих пословних трошкова. Цене од 30–60 долара по дуксерици су уобичајене за висококвалитетну одећу рађену по мери. Нуђење пакета и промоција такође може помоћи у повећању продаје и профитабилности.
Када одредите распон цена, размислите о понуди вишеслојних цена за дуксеве са капуљачом различитих квалитета. На пример, основна памучна дуксерица са капуљачом кошта 30 долара, средње дебела од флиса 45 долара, а премиум тешка дуксерица са капуљачом 60 долара. Ово купцима даје опције по различитим ценама, а истовремено максимизира њихове марже профита.
Стратегије цена и марже профита могу захтевати прилагођавање како ваше пословање расте како би се урачунало повећање или смањење трошкова и потражње. Али, почетак са чврстим распоном цена и циљном маржом ће вас од самог почетка припремити за финансијски успех.
Маркетинг ваших дуксерица са капуљачом на друштвеним мрежама
Друштвене мреже су један од најбољих начина да проширите вест о свом новом послу са дуксерицама. Направите пословне профиле на платформама попут Инстаграма, Фејсбука и Пинтереста. Објављујте упечатљиве фотографије дизајна ваших дуксерица и све снимке иза кулиса вашег пословања. Укључите се у интеракцију са својим пратиоцима тако што ћете лајковати и коментарисати њихове објаве и одговарати на све поруке или коментаре на ваше објаве.
Организујте конкурсе и наградне игре на друштвеним мрежама како бисте повећали интересовање за публику. На пример, нека људи означе пријатеље у вашим објавама како би учествовали у наградној игри за бесплатну дуксерицу са капуљачом. Сарађујте са утицајним људима на друштвеним мрежама у вашој ниши тако што ћете им слати ПР дуксерице у замену за промотивне објаве о вашем бренду. Њихова публика је вероватно заинтересована за исте врсте дуксерица са капуљачом , тако да ово може изложити ваше дуксерице новим потенцијалним купцима.
Користите популарне хаштагове како би ваше објаве биле видљивије. Неке опције за посао са дуксерицама укључују #hoodies, #customhoodies, #hoodiebrand, #hoodiegiveaway итд. Такође можете креирати сопствени брендирани хаштаг који људи могу користити када објављују о вашим производима.
Пратите који хаштагови и врсте садржаја добијају највише интеракције како бисте временом могли да усавршите своју друштвену стратегију.
Активним присуством на друштвеним мрежама и ангажовањем заједнице, изградићете препознатљивост бренда, усмерити саобраћај ка вашој веб страници и стећи нове купце дуксерица. Будите аутентични, објављивајте доследно и ваши напори на друштвеним мрежама ће се исплатити.
Изградња снажног онлајн присуства
Да бисте изградили лојалну базу купаца, фокусирајте се на успостављање незаборавног и ангажованог онлајн присуства. Направите профиле на друштвеним мрежама на платформама попут Инстаграма и ТикТока где ваша циљна публика проводи време. Објављујте привлачне фотографије својих производа и садржај иза кулиса како бисте пратиоцима пружили увид у личност вашег бренда. Ангажујте се са пратиоцима одговарајући на њихове коментаре и поруке.
Изградња активног пратилаштва на друштвеним мрежама органским путем висококвалитетног садржаја и ангажовања заједнице учврстиће ваш бренд као аутентичан део културе. Плаћање огласа или промоција инфлуенсера такође може помоћи у повећању свести о бренду, али се не ослањајте искључиво на плаћене методе.
Прилагођена веб страница је такође кључна. Ваша страница треба да одражава визуелни стил и глас вашег бренда. Поделите своју причу о пореклу и представите своје производе. Оптимизујте своју страницу за претраживаче укључивањем важних кључних речи у наслове страница, URL-ове и садржај. Обезбедите људима једноставан начин да се пријаве на вашу имејл листу како бисте могли да останете у контакту са својим највећим фановима.
Уз ангажовано присуство на друштвеним мрежама и добро дизајнирану веб страницу, изградићете значајне везе са купцима и држати свој бренд у првом плану њихових мисли. Остајање активним и брзом у одговору на ваше канале подстиче људе да се враћају по још. Изградите га и они ће доћи! Време које уложите у неговање свог онлајн присуства исплатиће се у виду лојалних купаца и промоције „од уста до уста“.
Обрада поруџбина и корисничка служба
Када почну да пристижу поруџбине дуксерица, мораћете да имате систем за ефикасно руковање њима, а да притом ваши купци буду задовољни. Успоставите јасне процесе за тачно и благовремено испуњавање и испоруку поруџбина. Пре него што било шта пошаљете, проверите да ли имате одговарајућу величину, боју и информације о испоруци.
Нема ништа горе него када купац добије погрешан артикал или величину! Понудите купцима праћење поруџбине и ажурирања о испоруци како би тачно знали где се њихова нова омиљена дуксерица налази на путу до њих.
Врхунска корисничка услуга је кључна за изградњу лојалности и промоцију усмене предаје. Одговорите на сва питања или недоумице купаца у року од 24 сата. Поступите са сваким купцем са љубазношћу, разумевањем и поштовањем. Ако постоје било какви проблеми са поруџбином, учините све што можете да ствари исправите.
Улагање свих додатних напора ће купце који први пут купују неку компанију претворити у доживотне амбасадоре бренда. Изградња те личне везе и пружање невероватних искустава са сваком интеракцијом издвојиће вас на презасићеном тржишту дуксерица са капуљачом. Фокусирајте се на слушање, емпатију и уважавање сваког купца. Учините да се осећају као део породице бренда и они ће се стално враћати по још.
Понудите политику враћања која је фер, али и даље штити ваше пословање. Већина купаца ће разумети ако се враћање прихвата само за неношене, неопране предмете са етикетама које су још увек причвршћене у року од 14 до 30 дана од испоруке. Али користите свој суд у посебним околностима. Најважније је да радите оно што је исправно за ваше купце.
Водећи рачуна о оперативној страни и пружајући ненадмашну корисничку подршку, осигураћете да је ваш посао са дуксерицама спреман за успех. Напоран рад ће се исплатити кроз посвећене купце, одличне рецензије и просперитетну заједницу бренда.
Јединствена продајна понуда (ЈПП)
Ваша јединствена продајна понуда или УСП је оно што издваја ваш посао са дуксерицама од свих осталих. То је оно што вас чини вама. Размислите о томе шта дизајн ваших дуксерица, бренд или корисничку подршку чини другачијим и бољим од конкуренције. Можда користите висококвалитетни органски памук и еколошки прихватљиве боје и штампе. Можда нудите ексклузивне лиценциране штампе перспективних уметника. Или је ваша посвећеност изванредним корисничким искуствима неупоредива.
Каква год да је ваша јединствена продајна понуда (USP), уверите се да се допада вашој циљној публици и да преноси кључне предности и вредности које им пружате. Истакнуто истакните своју USP на својој веб страници, листама производа, маркетиншким материјалима и паковању како бисте изградили препознатљивост бренда и лојалност. Убедљива USP ће потенцијалним купцима дати разлог да изаберу вас уместо друге компаније за производњу дуксерица са капуљачом и претворити купце који први пут купују ваш бренд у посвећене фанове вашег бренда.
Колико је велико тржиште за дуксерице са капуљачом?
Тржиште дуксева са капуљачом је огромно и расте. Дуксеви су удобан, свестран основни комад гардеробе за људе свих узраста. Према истраживању тржишта, очекује се да ће глобално тржиште дуксева са капуљачом достићи 50 милијарди долара до 2025. године.
Само у САД, преко 50% Американаца поседује барем једну дуксерицу са капуљачом. Студенти и млади одрасли посебно воле дуксерице са капуљачом, а многи поседују више дуксерица које редовно носе. Дуксеви са јединственим и упечатљивим дизајном су посебно популарни. Потражња за висококвалитетним, стилским дуксерицама са капуљачом од бутичких брендова је у порасту.
Ако можете да креирате дуксеве са капуљачом који прате актуелне модне трендове и да их добро брендирате за своју циљну публику, потенцијално тржиште је огромно. Дуксеви са капуљачом су такође одлични поклони, тако да продаја често скочи током зимских празника. Тржиште дуксева са капуљачом се неће ускоро успорити. Покретање посла са дуксерицама са капуљачом данас може вас позиционирати да се прилагодите овом растућем тренду.
Да ли је посао са дуксерицама профитабилан?
Апсолутно! Дуксеви са капуљачом су увек у моди. Људи свих узраста воле да носе удобне дуксерице, тако да постоји огромно потенцијално тржиште. Марже профита од дуксерица са капуљачом такође могу бити прилично високе, посебно ако сами производите своје дизајне.
Неки кључеви за вођење профитабилног посла са дуксерицама су:
- Креирајте јединствене и упечатљиве дизајне које ће људи желети да носе. Понудите опције прилагођавања како би ваше дуксеви са капуљачом били упечатљиви.
- Набавите висококвалитетан, најбољи материјал за дуксеве и одржавајте ниске трошкове производње. Ово ће максимизирати ваш профит.
- Продајте дуксеве са капуљачом по високим ценама. Не такмичите се само по цени. Изградите бренд који људи желе да подрже.
- Диверзификујте се у другу одећу попут мајица, тренерки и капа са вашим дизајном. Ово проширује вашу линију производа и токове прихода.
- Продајте онлајн, на догађајима, у локалним продавницама и свуда другде где можете доћи до својих циљних купаца. Вишеструки канали продаје значе више могућности за повећање профита.
- Држите режијске трошкове под контролом. Не трошите више него што је потребно на ствари попут канцеларијског простора, запослених и маркетинга. Нека ваш профит покреће раст.
- Слушајте своје купце и стално се усавршавајте. Успешни брендови дуксерица са капуљачом стално оптимизују производе како би повећали продају и профит на дужи рок.
Иако је конкуренција у индустрији одеће жестока, посао са дуксерицама са незаборавним дизајном и паметним пословним праксама може бити веома исплатив. Уз прави приступ, дуксеви могу постати прави извор музе и осигурати вам успех.
Колико треба да платим за дуксеве са капуљачом?
То ће зависити од материјала, бренда и циљне публике. Данас није неуобичајено да неко потроши 80 долара на дуксерицу са капуљачом и 500 долара на мајице. Ипак, разлог због којег желе да је купе је или бренд, материјал или можда друштвени притисак.
Квалитетна дуксерица са капуљачом може у просеку коштати од 20 до 100 долара или више. Имајте на уму да дуксерице рађене по мери или дизајниране дуксерице могу коштати више. Приликом куповине дуксерице са капуљачом, кључно је узети у обзир и квалитет и буџет.
Шта је скупља дуксерица са капуљачом?
Најскупља дуксерица са капуљачом икада купљена током примарне продаје. Дизајнерска линија одеће Overpriced.™ представила је своју прву дуксерицу са капуљачом повезаном са NFT-ом, која је на аукцији достигла невиђених 26.000 америчких долара. Незаменљиви токен се назива NFT.
Као „први прави светски модни бренд вођен NFT-ом“, ™ се представља као „носилац, аутентификовани и јавно показивани јединствени NFT“ са својим првим правим одевним предметом, који је повезан са „V-кодом који се може скенирати и чека на патент“. Фирма је навела: „V-кодови се могу поништити, а нова дуксерица са капуљачом ће бити послата на адресу по избору новог власника, чиме ће постати нови аутентични комад, ако се дуксерица са капуљачом изгуби, украде, оштети или прода у било ком тренутку.“ Своје креације сматра „носивом уметношћу“.
„Прво издање“ овог бренда продато је за 26.000 америчких долара на NFT сајту BlockParty. Дизајнери тврде да је овај дроп пример „еволуције у моди где се дигитални токен, а не физички одевни предмет, више вреднује“.
Које боје дуксерице се највише продају?
Према преференцијама куповине, најпопуларније нијансе дуксерица са капуљачом су сива, пастелна, бела, црна и тегет боја, између осталог. Дуксеви са капуљачом могу се користити у неформалне, спортске, академске и рекреативне сврхе. Такође се могу носити као лежерна јакна или у слојевима испод прслука као зимски капут.
Од августа 2021. године, дуксеви са капуљачом „Fear of God Essentials“ су пет од десет најпопуларнијих одевних предмета на StockX-у. Иако постоји још неколико нијанси које су близу другог места, црна је убедљиво најпопуларнија комбинација боја.
Закључак
Дакле, ето га – комплетан водич корак по корак о томе како да покренете посао са израдом дуксерица по наруџби . Уз мало труда и паметних потеза, за кратко време ћете имати одличне залихе и продају. Само запамтите да наставите да се трудите и останете верни свом бренду. Не дозволите да вас мрзитељи или препреке спрече да зарадите новац од дуксерица. Могли бисте!
izvor https://seamapparel.com/blog/how-to-start-a-hoodie-business/