Да ли сте размишљали, зашто не бисте своју љубав према шеширима претворили у посао? Покретање компаније за шешире је ваша шанса да поделите свој стил са светом док радите оно што волите. Шешири су одавно популаран модни додатак међу људима свих узраста, било да их носе током дивних поподнева проведених на плажама или разгледања новог града.
У овом водичу ћемо вас провести кроз све што треба да знате да бисте своју страст претворили у професију. Како да покренем посао са шеширима? Од избора материјала и дизајна до буџетирања и маркетинга, покрили смо ваше снове предузетника са шеширима. Хајде да почнемо са врхунским водичем о томе како да покренете компанију за шешире !
Зашто покренути компанију за шешире?
Постоји много разлога зашто покретање посла са шеширима може бити мудра одлука.
Потражња потрошача : Поред тога што су стилски украс, шешири су користан предмет током целе године. Увек постоји потреба за шеширима, било да их штите од сунца или да би се загрејали зими.
Флексибилност : Људи различитих узраста, полова и порекла користе шешире, што их чини прилагодљивом робом са широком тржишном привлачношћу. То подразумева да постоје бројне могућности за проширење ваше производне линије и могућност изградње солидне базе потрошача.
Економично : Није потребна значајна сума новца за покретање компаније за шешире. Иако коштају мало више од мајице, нећете морати да потрошите богатство да бисте започели. Због тога је то одржив избор за људе са ограниченим ресурсима.
Растуће марже профита : Компаније које производе шешире могу зарадити много новца. Можете позиционирати своју компанију за дугорочни успех и високу профитабилност тако што ћете вешто контролисати трошкове, преговарати о повољним условима са произвођачима и испоручити врхунски готов производ уз изузетну корисничку услугу.
Како покренути посао са шеширима у 7 корака
Ево свега што треба да знате о томе како да покренете посао са капама ако сте сигурни да имате неке фантастичне идеје за посао са капама:
Спровођење истраживања тржишта за вашу компанију за шешире
Истраживање је можда најважнија и прва ствар коју треба урадити када покрећете компанију за шешире. Потребно је да проучите тржиште у региону како бисте утврдили где можете купити шешире на велико, а где можете купити шешире по мери . Такође би требало да погледате најновије моделе и стилове који су тренутно у тренду.
Истраживање је кључно за подршку циљању потрошача. Ако желите да се оријентишете на младе људе који обожавају ТВ емисије и личности, можете дизајнирати исту покривала за главу или користити речи из програма. На овај начин можете привући купце. Поред тога, ако се оглашавате одраслима, можете им понудити елегантније шешире и добро направљене, угледне дизајне по мери.
Избор ваше нише: Врсте шешира за продају
Бејзбол капе су популаран избор за предузећа која производе шешире. Свестране су, приступачне и привлаче широк спектар купаца. Требало би да размотрите амблематске капе за спортске тимове, као и празне капе које људи могу да персонализују. Камионџијске капе и капе са шналом такође спадају у ову категорију.
Капе и плетене капе
За хладно време, плетене капе и шеширићи су увек тражени. Можете продавати једноставне капе у разним бојама и дезенима, као и капе са логотипима, пругама и помпонима. Лепе и ребрасти шеширићи су стилске опције. Ове шешире је лако направити сами ако желите да се бавите производњом шешира.
Федоре и капе за новинаре
Да бисте привукли купце који траже ретро или луксузан изглед, размислите о продаји федора, капа за штампање новинара и других стилских шешира. Вуна, филц и кордуро су популарни материјали за ове шешире. Доступни су у једнобојним бојама, као и са твид дезенима и шарама рибље кости. Иако су ови шешири обично скупљи, имају већу маржу профита.
Специјални шешири
Постоји много других врста шешира које можете продавати, као што су шешири за сунце, вунене капе, куглане, цилиндри, беретке и визира. Можда ћете желети да се фокусирате на одређени стил који вас страствено занима. Неке компаније за шешире специјализоване су за стимпанк шешире, костимске шешире или шешире из одређене ере, попут 1920-их. Ако постоји одређена ниша која вас занима, можете изградити свој посао око ње.
Врста шешира коју продајете у великој мери зависи од ваших циљних купаца и личних интересовања. Размислите о стиловима који вас највише занимају и потребама у вашем локалном подручју. Можда бисте желели да почнете са једном или две врсте шешира како бисте изградили свој инвентар, а затим проширите понуду на основу потражње и повратних информација купаца.
Дизајнирање шешира: Савети за креирање јединствених стилова
Осмишљавање стилских и јединствених дизајна шешира је кључно за истицање на овом конкурентном тржишту. Научите како да покренете бренд шешира тако што ћете уложити време у развој привлачних стилова који показују вашу креативност.
Обратите пажњу на детаље
Управо су мали детаљи ти који чине шешир заиста јединственим. Додајте детаље попут прилагођених постава, веза, пачворка или дистрес декорација. Винтиџ стилови са истрошеним, „уклесаним“ изгледом су популарни. Такође можете укључити модерне акценте попут помпона, ресица или упечатљивих закрпа.
Фокус на удобност и прилагођавање
Добро пристајући, удобни шешири ће натерати купце да се враћају. За уске моделе, инвестирајте у опрему како бисте правилно одредили величину и облик шешира. Капе и широке капе треба да буду лабаве и прозрачне. Размислите о подешавањима попут подесивог каиша или еластичне траке како бисте обезбедили флексибилност. Крајњи циљ је да ваши купци забораве да чак и носе шешир јер се тако осећа природно.
Изградите кохезивну колекцију
Развијте кохерентну колекцију комплементарних стилова, боја и тема како бисте свом бренду дали посебан изглед и осећај. На пример, фокусирајте се на стилове инспирисане одређеном ером, попут качкета за размену новина и федора из 1920-их и 30-их. Такође можете засновати колекцију на препознатљивој палети боја или обједињујућим детаљима попут чипке, тексаса или акцената од вештачког крзна.
Набавка материјала и израда ваших шешира
Проналажење квалитетних материјала
Материјали које одаберете су кључни за одређивање квалитета, издржљивости и цене ваших шешира. Истражите материјале за шешире попут памука, вуне, коже и платна како бисте утврдили шта ће најбоље функционисати за ваше специфичне дизајне шешира. Потражите добављаче који нуде висококвалитетне, етички набављене материјале. За дизајн по мери, можда ћете морати да наручите материјале на велико како бисте смањили трошкове.
Избор произвођача
Осим ако не планирате сами да производите шешире, мораћете да пронађете партнера за производњу који ће произвести ваше дизајне. Размотрите домаће произвођаче због вишег квалитета и лакше комуникације или стране произвођаче због нижих трошкова. Разговарајте о својим идејама за дизајн, материјалима и буџету са потенцијалним произвођачима како бисте утврдили да ли могу да задовоље ваше потребе. Потражите произвођаче који имају искуства у производњи висококвалитетних покривала за главу, отворени су за прилагођене дизајне и спремни да почну са мањим производним серијама.
Израда узорака и ревизија
Тесно сарађујте са изабраним произвођачем како бисте направили почетне узорке дизајна ваших шешира. Пажљиво прегледајте узорке и затражите све потребне измене материјала, величина, шавова или других детаља. Може бити потребно неколико кругова узорака и измена пре него што шешири испуне ваше стандарде квалитета. Немојте настављати са пуном производњом док не одобрите коначне узорке.
Одређивање распореда производње
Разговарајте о временским оквирима за производњу са произвођачем на основу ваших потреба за залихама и прогноза продаје. За сезонске дизајне, требало би да планирате производњу довољно унапред како бисте имали залихе спремне за периоде максималне продаје. Добра је идеја почети са мањим производним серијама у случају да треба да направите измене у дизајну или материјалима за будуће серије. Затим можете повећати производњу на веће серије када утврдите потражњу и решите све проблеме.
Маркетинг вашег посла са шеширима: Онлајн и офлајн стратегије
Да бисте проширили вест о свом новом послу са шеширима, користите и онлајн и офлајн маркетиншке стратегије.
- На мрежи , фокусирајте се на платформе друштвених медија попут Инстаграма, где визуелни садржај влада врховним нивоом. Објављујте упечатљиве фотографије својих шешира, посебно оне на којима их људи носе. Укључите се у своје пратиоце одговарајући на њихове коментаре и поруке. Такође можете покренути блог на својој веб страници како бисте се етаблирали као стручњак у индустрији шешира. Пишите постове о најновијим трендовима у покривалима за главу или стилске савете за различите сезоне.
- Офлајн , потражите прилике у вашој локалној заједници да подигнете свест о бренду. Поставите штанд на сајмовима занатства, пијацама или сезонским фестивалима где ће људи ценити ваш производ. Понудите промоције и попусте како бисте подстакли продају. Такође можете контактирати локалне бутике у вези са продајом ваших шешира на консигнацију. Ово им омогућава да испробају ваш производ без ризика да га купе унапред. Ако се добро продају, продавница може наручити на велико.
- Не заборавите старе методе попут штампаног оглашавања у часописима намењеним вашим потенцијалним купцима. Поставите огласе у хоби публикацијама за клубове јахања, баштованства или планинарења. Људи који се баве активностима на отвореном чине велики део тржишта шешира. Спонзоришите догађаје везане за одређене догађаје донирањем бесплатних шешира у замену за промотивне могућности. Ваш лого и информације ће бити видљиви свим учесницима.
Подешавање ваше онлајн продавнице: платформе за е-трговину и системи плаћања
Избор платформе за е-трговину
Први корак у покретању онлајн продавнице шешира је избор платформе за е-трговину за израду вашег веб-сајта. Неки популарни избори за мала предузећа укључују:
- Shopify је једноставан за коришћење, приступачан и идеалан за почетнике. Има прелепе теме направљене за брендове одеће у продавницама и уграђене маркетиншке алате који помажу у промоцији ваших производа.
- BigCommerce је флексибилан и скалабилан и нуди корисне функције попут рецензија производа, купона и поклон картица. Потребна је одређена крива учења, али је моћна платформа за раст.
- WooCommerce је бесплатан додатак отвореног кода који претвара ваш WordPress сајт у продавницу е-трговине. Потребно је више техничких вештина за подешавање, али вам даје потпуну контролу и могућности прилагођавања над вашом продавницом.
- Етси је популарно тржиште за ручно рађену робу. Има ниске провизије и омогућава вам да одмах отворите продавницу. Међутим, имате мању контролу над целокупним искуством бренда, а купци вас могу видети као „само још једну Етси продавницу“. За независни посао са шеширима, ваш веб сајт је бољи за успостављање јединственог имиџа вашег бренда.
Имплементација система плаћања
Када имате веб локацију, потребан вам је начин да прихватате плаћања од купаца. Најчешће опције за продавнице е-трговине укључују:
- Подешавање PayPal-а је бесплатно и један је од најпоузданијих начина плаћања на мрежи. Корисници могу да плате својим PayPal стањем или кредитним или дебитним картицама. Трансакционе накнаде су разумне за мала предузећа.
- Stripe: Користе га компаније попут Lyft-а, Instacart-а и Zoom-а. Stripe наплаћује мали проценат за сваку трансакцију, али нема месечне накнаде. Лако се интегрише у већину платформи за електронску трговину и има јаку заштиту од превара.
- Square: Поред обраде кредитних картица, Square пружа и POS системе за физичке продавнице. Онлајн плаћања наплаћују фиксну цену за сваку трансакцију, без месечних накнада или дугорочних уговора.
Нуђење више опција плаћања даје вашим купцима флексибилност и улива поверење у ваше пословање. Обавезно инсталирајте и безбедан SSL сертификат на вашој веб страници како бисте шифровали све информације о плаћању и личне податке. Са правим алатима, продаваћете шешире за кратко време!
Лако припрема и завршетак ваших поруџбина
Корисничка служба је неопходна за глатко испуњавање поруџбина. Протоколи корисничке службе ће смањити повраћај новца и подстаћи поновљено пословање. Изузетна организација ће довести до задовољних купаца.
Отказивање поруџбина и роба која није на залихама су такође ствари које сигурно нећете желети. Побрините се да вам никада не понестане шта да продајете својим клијентима и покушајте да смањите отказивања.
Што је пре могуће након куповине, обавезно креирајте и одштампајте етикете за испоруку. Потребан вам је софтвер који аутоматски обавештава клијенте о статусу њихових поруџбина чим буду послате.
Колико кошта покретање посла са шеширима?
Заиста желите да знате колико кошта покретање посла са шеширима? Ево вам; у зависности од вашег избора пословне стратегије, трошкови покретања посла са шеширима могу се знатно разликовати. Одређени задаци, попут промоције ваше робе, могу се обавити бесплатно. Да бисте уштедели новац на залихама, можете се одлучити и за дропшипинг пословни модел.
Међутим, 500–800 долара је прави износ за покретање посла са шеширима од куће. Мали маркетиншки буџет и залихе су део тога.
Буџет од 2000 до 4000 долара би био неопходан ако намеравате да послујете у много већем обиму. Трошкови хостовања ваше онлајн продавнице такође морају бити узети у обзир. На пример, основни план на Shopify-у је 24 долара месечно.
Генерално, колико вам је на крају потребно зависиће од тога колико велики инвентар желите да имате и колико маркетиншких тактика желите да користите.
Колико произвођачи шешира зарађују годишње?
Као произвођач шешира, ваша годишња зарада може да варира у зависности од неколико фактора, као што су ваше искуство, локација, образовање и радне обавезе. Према Бироу за статистику рада , средња плата за занатлије, што укључује и произвођаче шешира, је око 30 долара по сату или 62.000 долара годишње.
Ако тек почињете у послу израде шешира, можете очекивати да ћете за почетак зарадити између 25.000 и 40.000 долара годишње. Када стекнете више искуства, изградите свој портфолио и успоставите стабилну базу клијената, плата искусног произвођача шешира обично се креће од 40.000 до 65.000 долара годишње. Висококвалификовани произвођачи шешира по мери , посебно они са дугогодишњим искуством, могу зарадити 75.000 долара годишње или више.
Географија такође игра улогу у потенцијалу зараде произвођача шешира. Произвођачи шешира у великим градовима и модним центрима попут Њујорка, Лос Анђелеса и Сан Франциска имају тенденцију да зарађују веће плате од оних у малим градовима и руралним подручјима због виших трошкова живота и веће потражње за израдом шешира по наруџби.
Неки произвођачи шешира зарађују додатни приход кроз малопродају, наруџбине по мери, вођење радионица за израду шешира и продају шаблона или комплета. Многи произвођачи шешира покрећу своје послове и продају своје креације онлајн, на сајмовима занатства или у локалним бутицима како би допунили своје приходе.
Као и код сваког предузетничког подухвата, доношење одлука долази са извесном мером неизвесности. Тржиште рада може да варира, а продаја може бити недоследна из месеца у месец или из године у годину. Међутим, за креативне појединце страствене према занату шеширског дела, награде вођења сопственог посла израде шешира могу бити веома испуњавајуће.
Не дозволите да вас могуће тешкоће спрече у дизајнирању и изради изврсних, јединствених шешира. Можете изградити успешну каријеру као произвођач шешира уз таленат, истрајност и пословну вештину.
Да ли је посао са капама профитабилан?
Да ли је посао са шеширима профитабилан? Посао са шеширима може бити профитабилан ако се томе приступи на прави начин. Индустрија шешира генерише преко 10 милијарди долара прихода сваке године само у САД, тако да постоји потражња за стилским и висококвалитетним покривалима за главу. Међутим, као и код сваког посла, постоје неки кључни фактори које треба узети у обзир.
Ниски почетни трошкови
Да бисте ушли у посао са капама, не треба вам велики капитал унапред. Можете дизајнирати и набавити једноставне капе за неколико хиљада долара за почетак. Фокусирајте се на одређену нишу, као што су камионџијске капе, качкети са шљокицама или капе за тате, и одатле проширујте како ваш посао расте. Одржавајте ниске трошкове штампањем малих серија користећи јефтине материјале и минималну декорацију.
Висока перципирана вредност
Иако је производња капа јефтина, купци су спремни да плате вишак за јединствене, модерне дизајне. Креирањем упечатљивих капа са модерним логотипима, фразама или штампама, можете наплатити 20–30 долара по капи, што доноси значајну маржу профита. Ограничена издања или ексклузивне колекције могу имати још већу цену.
Вишеструки продајни канали
Шешири су веома разноврсни производи који се могу продавати путем многих канала. Можете продавати капе по мери директно преко своје веб странице за е-трговину, поставити штанд на локалним догађајима попут сајмова занатства, контактирати малопродајне објекте у вези са продајом ваше линије производа, па чак и продавати празне капе на велико другим произвођачима по мери.
Ниска баријера за улазак
Ако имате креативно око и неке дизајнерске вештине, посао са капама је лако започети. Не треба вам никаква посебна обука, лиценце или опрема да бисте започели. Све што треба да урадите је да одредите свој бренд и линију производа, изворне материјале и капе, а затим почнете са дизајнирањем и продајом. Ово чини посао са капама идеалним додатним послом који можете покренути док радите други посао.
Шешир за ваш посао!
Па, ето га – детаљан водич за све што треба да знате о томе како да покренете своју линију шешира ! Од осмишљавања визије до набавке материјала, дизајнирања стилова, одређивања цена производа, маркетинга вашег бренда и отварања онлајн продавнице, обрадили смо све кључне кораке за покретање и рад ваше компаније за шешире. У Seam Apparel-у , стручњаци смо за производњу врхунских ручно рађених шешира у малим серијама. Идеално је за нова предузећа или оне који желе да прошире своју понуду производа.
Нудимо велики асортиман дизајна шешира и опција за персонализацију, као што су нашивке, вез и још много тога. Поред тога, наш тим стручњака је ту да вам помогне ако вам је потребна помоћ у процесу дизајнирања.
izvor https://seamapparel.com/blog/how-to-start-a-hat-business/