Модни сектор је једна професија која ће увек бити тражена, а покретање бутика одеће захтева неколико предуслова. Малопродаја одеће нуди флексибилност у идентификовању циљног тржишта јер је одећа неопходна за потрошаче различитих узраста, величина и модних преференција. Можда ћете пронаћи задовољавајуће могућности за покретање бутика одеће ако имате богато искуство у малопродаји и љубав према моди.
Научите како да покренете бутик одеће као професионалац
Бутик одеће обично има знатно мањи пословни бутик од типичне продавнице одеће, што ствара пријатнију атмосферу. Ваш посао привлачи клијенте са изузетно специфичним врстама тканина и стилова. Пошто се многи купци држе својих индивидуалних модних преференција, задовољни клијенти ће вероватно поново посетити вашу компанију. Пошто њихове препоруке и задовољство могу помоћи вашем бутику да успе, кључно је изградити односе са овим лојалним потрошачима.
Конвенционални бутик
Физичка локација захтева веће трошкове. Стога, новим власницима предузећа може бити тешко да отворе физичку продавницу одеће. Отварање такве продавнице може бити корисно ако имате финансијска средства за изнајмљивање простора у прометном подручју, јер вас локација промовише потенцијалним клијентима.
Онлајн бутик
Идеје за покретање онлајн бутика за посао ако желите да започнете е-трговину, а да притом будете у току са актуелним модним трендовима. Све што вам је потребно за комплетирање одеће доступно је у продавници. То је специјализовано тржиште индустрије одеће. Да би ефикасно отворио бутик, власник треба да има разноврсне стилове. Уз неколико стратегија о томе како отворити бутик одеће , можете започети производњу одеће комбиновањем.
- Садржи следеће брендиране артикле:
- Торбе за куповину
- Ташне
- Додатна опрема
- Панталоне
- Ципеле
Људи обично питају како да пронађу произвођаче одеће . Једноставно је. Иако ћете у почетку морати да претражите подручје да бисте успоставили контакте и повезали се и одржали везе са свима, они ће вас обавестити о сваком новом произвођачу.
Отварање бутика одеће
Како отворити модни бутик, саставили смо све што вам је потребно, заједно са упутством корак по корак, да бисте покренули своју продавницу.
Тип бутика за почетак
Постоје три главне категорије продавница по начину на који снабдевају свој инвентар: франшизни бутици, обични бутици за куповину и продају и консигнациони бутици.
Франшизни бутик ће пословати под познатим брендом, продајући искључиво само исти бренд. Да би користио лого, име и производе бренда, франшизни корисник плаћа једнократну накнаду за франшизу даваоцу франшизе, а затим годишње одређену ауторску накнаду. То захтева велику почетну инвестицију, али људи већ познају бренд. Стога би било лакше него покретање потпуно нове линије одеће .
Бутик „купи и продај“ купује артикле од велетрговаца или произвођача по нижим ценама и препродаје их клијентима уз профитабилну маржу. Такви бутици ће остварити много већи повраћај. Међутим, биће потребан значајан почетни трошак за куповину артикала. Да бисте се квалификовали за попуст, можда ћете морати да купите велике количине истог стила или пакета – минимална количина за поруџбину (MOQ) .
Консигнациона продавница ће имати артикле различитих произвођача и дизајнера. Такође, купци ће добити део од продаје када купци купе артикал. То елиминише потребу за плаћањем робе унапред, али је удео у профиту далеко мањи него код продаје и куповине. Консигнационе продавнице раде на основу количине, што значи да морате продати више да бисте остварили фер профит.
Јединствена продајна предност бутика
Одредите зашто желите да отворите продавницу и које услуге ћете пружати. Такође, можда ћете морати да будете свесни тренутних тржишних трендова и боја које су привлачне тржишту. Изградите пословни начин размишљања од самог почетка.
Ништа није могуће без профита. Зато, стално имајте на уму профит и смањење трошкова. Потребна вам је ватрена жеља за успехом. Администрирање и управљање пословањем је изазован задатак и захтева вештине и стручност.
Одређивање залиха и циљног тржишта
Направите профиле купаца и пронађите идеалног међу њима. Затим потражите производе за њих. Размотрите мисију ваше компаније и да ли она има за циљ да реши стварни проблем. Можете спровести истраживање тржишта како бисте сазнали шта тренутно недостаје на тржишту, а што можете понудити. Само треба да пронађете своју нишу како бисте створили бутичну циљну групу, а не да бисте задовољили све.
Извор средстава
Разне компаније у почетку не остварују профит. Стога, можете имати готовину на располагању да бисте наставили са пословањем. Да поменемо само неке трошкове, биће вам потребан новац за уређење ентеријера, куповину робе, плаћање плата запосленима и обезбеђење за изнајмљивање простора.
Локација за отварање бутика
Једна од најважнијих варијабли у одређивању успеха ваше продавнице је њена локација. Међутим, ваш буџет одређује оптималну локацију. Продавница у познатом тржном центру имаће велики промет са вишом киријом. Купци неће препунити ходнике бутика у мирном стамбеном делу са релативно нижом киријом. Стога, можете одабрати локацију према свом буџету.
Добављач који ће испоручити тканину
Биће вам потребан квалитетан добављач за ваш бутик. Потражите произвођаче који су специјализовани за ствари које желите. Затражите њихове узорке одеће јер фотографије у каталогу/на веб-сајту ретко откривају целу причу. Можете се ценкати када их упознате, а они могу пронаћи буџет у складу са вашим износом.
Одређивање цене
Одредите цену коју ваш потрошач може да плати, а да притом остане профитабилан. Да бисте остали профитабилни, одржавајте довољну маржу профита након велепродајне цене. Штавише, неке индустрије ће бити спремније да прихвате већу маржу.
Распоред продавнице
Купац мора веровати да производ који нудите вреди цене. Тема и декор продавнице могу успоставити поверење и натерати купца да купује у вашем објекту. Стога, атмосфера у продавници треба да буде пријатна и да се купци осећају пријатно.
Пословање бутика
Боље је да делегирате вођење евиденције на одговарајући начин. Такође, потражите савет о томе како да управљате својим порезима. Добра је идеја да ангажујете рачуновођу са претходним искуством у малопродаји да води књиговодствене евиденције. Такође можете инсталирати рачуноводствени софтвер да бисте пратили све.
Завршите правне формалности
Изаберите име за своју компанију. Уверите се да је јединствено и да није исто као име већ заштићеног знака. Морате регистровати име своје компаније. Такође, морате знати како да отворите банковне рачуне бутика за обраду трансакција дебитним/кредитним картицама, посебно ако примате плаћања на начин који није готовина.
Регрутовање запослених
Биће вам потребна особа која ће продавати ствари, управљати новцем, чистити простор итд. Самостално брига о свему може пре или касније изазвати исцрпљеност. Такође, осигурајте да се особље придржава прописа о раду ваше продавнице. Не правите уступке по том питању; ако је власник немаран у погледу правила, запослени ће их такође занемарити.
Припремите маркетиншки план
Организујте посебне промоције током целе године и обавештавајте базу података потрошача. Купци обожавају попусте и враћаће се да купују и производе који нису на снижењу. Развијте веб странице и маркетинг на друштвеним мрежама како бисте промовисали бутик и привукли купце.
Купујте шта год вам је потребно
Покретање бутика захтева велика улагања у почетне залихе, материјале и опрему. Добра вест је да су многи од ових трошкова производње одеће једнократни, за разлику од куповине залиха и запошљавања. Биће вам потребан потребан број лутака, материјала за декорацију излога, кутија за накит и додатке, као и конструкција за излагање предмета пре него што можете да отворите своју продавницу одеће.
Поред тога, биће вам потребни разни канцеларијски и продајни алати. Неки од њих су следећи;
- Рачунар
- Торбе
- Телефон
- Вешалице
- Фиока за готовину
- Апарат за кредитне картице
- Скенер
- Етикете за одећу
- Штампани рачуни за канцеларијски материјал
- Машина за штампање бар кодова
- Канцеларијски материјал
Напишите пословни план
Шта је пословни план за бутик ? Припремите се и напишите пословни план за покретање линије одеће за ваш бутик одеће – ако размишљате о банкарском кредиту. Ако можете да убедите банкарске службенике, можете бити сигурни да можете учинити продавницу успешном.
Планирајте инаугурацију
Проширите вест о вашој предстојећој продавници. Пошаљите саопштења за штампу свим медијима и радио станицама како бисте привукли пажњу локалних медија.
Запослите компетентно особље
За ефикасно вођење бутика потребан је најмање један квалификован и искусан продавац. Можда ће вам чак бити потребно и неколико њих, у зависности од величине ваше продавнице и количине промета. Препоручује се селективно запошљавање. Предност треба дати кандидатима са великим искуством у малопродаји и моди.
Честа питања
Колико кошта отварање бутика?
У просеку, власници продавница одеће предвиђају да ће трошкови отварања бутике бити од 50.000 до 150.000 долара. Износ може да варира у зависности од објеката, производа и локације.
Шта је потребно за отварање бутика?
Да бисте истражили како да покренете бутик, биће вам потребан материјал за украшавање излога, лутке, вешалице, накит итд. Такође, може вам бити потребна продајна и канцеларијска опрема као што су ПОС системи, касе, канцеларијски намештај, телефони, рачунари итд.
Шта чини бутик успешним?
Иако се продавница одеће фокусира на једну посебну област, кључно је искористити своје снаге и на одговарајући начин их промовисати циљној демографској бази купаца. Такође, морате задржати контролу над новинама да бисте остали профитабилни.
Како организујете мали бутик?
- Ефикасно руковање документима
- Користите одговарајуће алате за ефикасност
- Организујте свој рачунар
Завршне речи
Ако постоји велика конкуренција за ваш бутик стартап или сте забринути због трошкова лансирања, не брините о томе.
Као и код сваког облика пословања, требало би да се концентришете на идентификовање идеалне нише или како да покренете онлајн бутик и пласирате своју робу одговарајућим купцима. Типично је да се бутик одеће покрене као споредни посао са мало финансирања и прошири у предузеће са пуним радним временом.
Временом ћете открити више о својим главним купцима, производима који се најбоље продају и свим оперативним проблемима.
izvor https://seamapparel.com/blog/how-to-start-a-clothing-boutique/