Да ли вам се икада глава врвила од сјајних идеја за модни дизајн, али сте се нашли на раскрсници када је у питању њихово претварање у стварност? Нисте сами. Као неко ко је у индустрији 19 година и помаже стартаповима последњих 7, све сам то већ видео – и овде сам да поделим. Овај водич ће поделити основне савете за модни дизајн, корак у успешном развоју бренда одеће. Данас, хајде да се позабавимо тим како премостити јаз између идеје за дизајн и производње и осигурати да су дизајни у вашој глави они који се заиста и направе.
Идеја за дизајн: Више него што се на први поглед чини
Када разговарам са младим модним предузетницима о њиховим дизајнима, они ми често представљају грубе скице или фотографије. Иако су то вредни почетни кораци, они не приказују нужно потпуно функционалан дизајн. То може изазвати одсуство у комуникацији са фабрикама, произвођачима кроја или другима који су укључени у производни процес. Дизајн подразумева више од естетике; хајде да анализирамо ове кључне елементе……
1. Прилагођеност је кључна
Одличан дизајн задовољава потребе циљне групе купаца. Изазов је у томе што не постоји универзално решење. Волели бисмо да постоји, зар не? Али стварност је да људи долазе у свим облицима и величинама. Наши производи морају бити прилагођени већини наших купаца, а за то их морамо добро познавати. И да, то подразумева доношење тешких одлука о томе коме су наши производи намењени. Као дизајнери и предузетници, волели бисмо да израђујемо одећу која савршено одговара свима, али стварност је да је наша способност да то учинимо ограничена мноштвом практичних разматрања. Не можемо се удовољити свакој јединственој мери која постоји у славном спектру облика и величина људског тела, колико год бисмо желели. Међутим, то не значи да не треба да тежимо максималној инклузивности.
У модној индустрији, разумевање телесних пропорција и преференција вашег циљног купца је кључно.
2. Будите конкретни
„Желим да буде доброг квалитета.“ – Не могу вам рећи колико пута сам чуо ову нејасну фразу. Термин „добар квалитет“ је субјективан и варира од особе до особе. Уместо тога, удубите се у детаље – по потреби доставите референтне слике, техничке скице и физичке узорке. Детаљно опишите сваки елемент који користите у свом производу, од тканина до украса, рајсфершлуса, етикета, метода израде и још много тога.
3. Усудити се бити другачији: Проналажење своје нише
Много људи ми каже „биће немогуће да мој нови бренд буде примећен без огромног буџета“, а стварност је да то једноставно није истина. Да, тржиште моде је пренасељено, али спуштање у нишу је невероватан (и често недовољно коришћен) начин да се истакнете.
За ваш бренд је неопходно да изгради препознатљив идентитет и креира производе за одређену публику. Иако је важно бити свестан тренутних трендова, пуко репликирање дизајна других брендова неће бити довољно. Будите „релевантни трендовима“, да, али увек кроз своју јединствену перспективу.
На пример, ако креирате бренд спортске одеће, фокусирање на одређени спорт или врсту тренинга може учинити чуда за ваш бренд. Фокусирањем на нишу, имате прилику да постанете специјалиста, који опслужује одређену групу ентузијаста за фитнес. Овај фокус олакшава развој „одушевљених фанова“ који су одушевљени вашим брендом и производима јер тако добро задовољавају њихове специфичне потребе.
4. Изградња кохезивног асортимана: Кључ повећања профита
Замислите своју колекцију као хармоничан асортиман, а не као појединачне комаде. Добро осмишљен асортиман који омогућава купцима да комбинују и усклађују производе из ваше колекције може значајно повећати вашу продају. Овај приступ подстиче „додатну продају“, мој омиљени начин повећања профита. Ова метода функционише јер повећава шансе да купци купе више од једног артикла, а самим тим и повећава колико просечан купац троши.
5. Производња: Избор правог партнера
Веома је важно сарађивати са произвођачем који је специјализован за врсте производа које правите. Јединствене методе израде и опрема потребна за различите врсте производње одеће захтевају стручност, зато немојте разматрати фабрику која није специфична за ваш производ.
Такође је важно знати да у тренутној клими произвођачи често имају пуне руке посла. Као резултат тога, фабрике су пробирљивије, што чини још важнијим за нове брендове да се обрате произвођачима потпуно припремљени. Имати техничке пакете, количине и временски оквир спремне пре него што контактирате потенцијалне добављаче показује да мислите озбиљно, и стога је много вероватније да ће вас схватити озбиљно.
Улазак на путовање покретања модног бренда је узбудљиво искуство, са мноштвом могућности за креативност и раст. Да бисте се опремили за успех, размислите о придруживању мојој бесплатној мастер класи „Како да реализујете своје модне идеје“. Ова мастер класа ће вам пружити увид у то шта вам је потребно да припремите фабрику, плус како можете да управљате фабриком и производите висококвалитетне производе.
izvor https://thefashionbusinesscoach.com/blog/designtips