Познајте своје циљне купце и дизајнирајте за њих
Морате тачно знати за кога дизајнирате да бисте дизајнирали одећу која се продаје. Да ли циљате тинејџере, младе професионалце или пензионере? Прецизно одредите свог купца и његов начин живота, интересовања и модне преференције.
Када идентификујете своју циљну групу, дизајнирајте посебно за њих. Ако су у питању тинејџери, фокусирајте се на модерне, стилске опције по приступачној цени. За младе професионалце, елегантни, висококвалитетни комади који прелазе са посла на забаву. Пензионери ће вероватно желети удобну, али елегантну одећу.
Размотрите потребе, вредности и проблеме ваших купаца. Шта ће им олакшати живот или га учинити стилскијим? Како да правим дизајнерску одећу ? Одговорите на ова питања кроз промишљен, иновативан дизајн.
Обратите пажњу на крој, материјал и квалитет. Добро пристајућа, висококвалитетна одећа која је удобна и дуготрајна натераће купце да се враћају. Користите мекане, прозрачне материјале у ласкавим кројевима.
Пратите најновије стилове и трендове, али немојте правити драматичне промене из сезоне у сезону. Ажурирајте класичне, разноврсне комаде како бисте створили кохезивну колекцију која издржава тест времена. Ваши купци ће ценити препознатљив стил на који могу да рачунају.
Упознајте своју циљну публику, користите ове савете и креирајте колекцију коју ће обожавати. Ваша одећа ће ускоро бити на продају! Успех долази од истинског разумевања за кога креирате и зашто ваши дизајни задовољавају њихове потребе. Фокусирајте се на њих и продаја ће уследити.
Направите одећу која ласка различитим типовима тела
Да бисте почели да дизајнирате одећу која се продаје, морате размотрити како ће изгледати на свим типовима тела. Најчешћи су облици крушке, јабуке, пешчаног сата и правоугаоника.
За фигуре типа крушка (шири кукови, ужи горњи део), скрените пажњу нагоре детаљима на раменима, деколтеу и рукавима – лепршаве хаљине и сукње А-кроја које се шире на куковима такође ласкају крушкама.
Ако дизајнирате за облик јабуке (шира рамена, веће груди), тежите равнотежи. V-изрези, топови на увијање и комади са каишем или кројени комади су све добре опције. Емпир струк који се налази одмах испод груди такође помаже.
Девојке са фигуром пешчаног сата (са облијим врхом и доњим струком) изгледају сјајно у одећи која истиче њихов уски струк. Уски топови, сукње у облику пешчаног сата и каишеви су савршени за истицање фигуре пешчаног сата.
За правоугаоне облике (са мало дефиниције између струка, кукова и рамена), додајте облик и облине. Волани, детаљи пеплум и сужени комади стварају облик. Хаљине са увијеним дном, топови и јакне такође се увлаче у струк.
Разматрањем како ће различити облици тела носити ваше дизајне, добићете стилове који ће учинити да се више људи осећа и изгледа најбоље. То је победнички рецепт за одећу која се продаје! Фокусирање на крој и ласкаве детаље за више типова тела значи да ће ваши дизајни привући шири круг купаца.
Фокус на носивост и свестраност
Приликом дизајнирања одеће , носивост и свестраност су кључни фактори који ће довести до вашег успеха. Фокусирајте се на ове елементе како бисте креирали комаде који ће привући купце и натерати их да се враћају.
Свестраност
Дизајнирајте одећу која се може носити на више начина и за разне прилике. Комади који се могу носити од посла, преко викенда, до вечери привлаче купце који желе да максимално прошире своју гардеробу. Размислите о одвојивим елементима, двостраним или мултифункционалним комадима и неутралним, једнобојним бојама које се добро слажу са штампама и дезенима.
Прилагођавање и удобност
Дајте предност комадима који добро стоје и у којима се осећају удобно. Муштерије неће купити одећу која им не ласка или се не осећа пријатно на кожи. Обратите пажњу на одговарајућу величину, падање и распоред тканина и размотрите растегљиве, прозрачне материјале. Не заборавите детаље попут добро постављених копчи, подесивих копчи и постава које спречавају иритацију.
Носиви стил
Направите стилске, али практичне комаде који се лако могу уклопити у нечији постојећи гардеробер. Модерни, али екстремни стилови могу привући пажњу на друштвеним мрежама, али често немају дуготрајност. Безвременски, минималистички дизајни у класичним кројевима имају тенденцију да одоле модним трендовима. Додајте свој јединствени креативни таленат кроз суптилне детаље, висококвалитетне материјале или углачану завршну обраду.
Користите модерне, а опет безвременске стилове.
Да бисте дизајнирали одећу која се продаје, фокусирајте се на стилове који су тренутно популарни, али и дуготрајни. Праћење пролазних трендова може довести до краткорочног повећања продаје, али су безвременски стилови оно што доноси константан приход.
Пратите модне инфлуенсере и конкуренте да бисте видели шта је у тренду сваке сезоне. Потражите начине да популарним стиловима, бојама, тканинама и силуетама дате свој јединствени печат. Али немојте само копирати оно што сви остали раде – додајте свој креативни таленат!
Обратите пажњу на ревије модних писта и блогове о уличном стилу како бисте уочили нове трендове, али им дајте свој јединствени печат. На пример, ако су у моди превелике силуете, дизајнирајте комаде са превеликим горњим делом и уским доњим делом. Ако се неонске боје појављују свуда, користите неонске акценте на неутралној основи. Суптилне промене трендова учиниће да ваши дизајни делују свеже и релевантно, али не и одмах застарело.
Класични, разноврсни комади одеће који се могу носити елегантно или лежерно су увек добра опција. Фармерке доброг кроја, кројени блејзери, хаљине на преклапање, кошуље на дугмиће – ови основни комади гардеробе можда неће привући толико пажње на друштвеним мрежама као најновији ИТ комад, али људи ће наставити да их купују из сезоне у сезону.
Када креирате линију одеће , циљајте на комбинацију 70% безвременског и 30% модерног. Ова формула вам осигурава солидну базу омиљених комада сваке сезоне, а да и даље изгледате прогресивно. Ако се правилно уради, детаљи и силуете инспирисани трендовима се тако добро уклапају у ДНК вашег бренда да делују безвременски. Уз мало паметног стила, ваши купци могу постићи изглед који је без напора у тренду годинама које долазе.
Изаберите праве тканине и материјале
Тканине и материјали које одаберете имају огроман утицај на то колико ће се добро ваши дизајни продавати. Желите тканине које су:
Висок квалитет
Инвестирајте у висококвалитетне, издржљиве тканине које ће трајати. Купци ће платити више за одећу направљену од премиум, брендираних тканина. Тражите природна, прозрачна влакна попут памука, лана и вуне. Синтетичке мешавине такође могу добро функционисати и коштати мање.
У тренду
Пратите најновије модне трендове и трендове у тканинама. Коришћење модерних текстила и дезена у вашим дизајнима учиниће их привлачним за стилске купце. Проверите модне веб странице, часописе и сајмове да бисте видели шта је популарно сваке сезоне.
Варијација
Изаберите тканине које се могу користити на много различитих начина. Једнобојне, основни дезени и неутрални тонови су обично најсвестранији. Могу се комбиновати, усклађивати и допуњавати у безброј комбинација. Разноврсне тканине се такође добро прелазе из сезоне у сезону, што купцима даје више могућности да носе одевне предмете.
Комплементарно
Изаберите тканине које се добро слажу по боји, текстури и тежини. Координирајте своје материјале како би купци могли лако да упарују одвојене или слојевите комаде како би створили стилске изгледе. Понудите пакете или „гардеробе“ са избором комплементарних тканина, посебно за квилтере и занатлије.
Тканине и материјали који се користе у вашим дизајнима одеће су кључни за њихов успех и продају. Уложите време да набавите висококвалитетне, модерне и разноврсне текстиле које ће ваши купци волети. Са правим материјалима, ваши дизајни ће бити примећени и одмах ће се појавити!
Слушајте своје купце
Обратите пажњу на повратне информације ваших купаца и обожавалаца. Погледајте шта говоре о вашим тренутним дизајнима на друштвеним мрежама или у рецензијама. Потражите уобичајене захтеве или предлоге које можете укључити у будуће колекције. Дајте људима оно што желе!
Скицирајте нове дизајне
Одвојите време сваке недеље за скицирање нових дизајна одеће. Играјте се са различитим стиловима, дезенима, кројевима и детаљима. Пустите својој креативности на вољу. Неке од ваших најбољих идеја могу се појавити када их најмање очекујете, зато увек држите блок за скицирање при руци.
Користите квалитетне материјале.
Пажљиво бирајте висококвалитетне, модерне тканине и материјале за своје дизајне. Осетите различите текстуре рукама како бисте утврдили шта ће се добро спуштати и бити удобно за купце. Квалитетнији материјали ће такође дуже трајати и боље се одржавати током времена, што ће натерати купце да се враћају.
Добијте повратне информације
Када имате неке скице дизајна или узорке одеће , прибавите повратне информације од других у модној индустрији, попут ментора, колега или купаца. Будите отворени за конструктивну критику и направите све потребне измене пре него што кренете даље. Свеж поглед може вам помоћи да идентификујете проблеме које сте можда пропустили.
Непрекидно унапређивање
Чак ни најуспешнији дизајнери никада не престају да уче и усавршавају свој занат. Похађајте додатне курсеве дизајна или гледајте видео туторијале како бисте унапредили своје вештине. Путујте у модне центре попут Париза или Милана да бисте видели најновије трендове. Стално изазивајте себе да проширите своје креативне таленте. Дизајнирање сопствене одеће која се продаје је доживотна тежња.
Опсежна истрага
Проверите шта раде ваши конкуренти тако што ћете доста упоређивати. Упоредите своју линију са линијама ваших конкурената по питању квалитета, цене, новости и испоруке.
Универзална продајна цена (USP)
Пријатан пословни план за линију одеће може се направити без поновног измишљања топле воде. Иако може бити упоредив са другима, ваш производ ће се издвојити због једне бриљантне иновације.
Купи ограничену количину
Набавите скромне количине тканине, украса и материјала. Елиминишите залихе смањењем поруџбина где год је то могуће.
Којих је пет елемената дизајна одеће?
Пет основних елемената дизајна тканине су:
Линија
Обрис или силуета одеће. Праве, закривљене, дијагоналне или назубљене линије могу створити различите ефекте. Дијагоналне линије, на пример, преносе осећај покрета или енергије. Закривљене линије сугеришу мекши, женственији осећај.
Облик
Облик или контура одеће Основни облици укључују кругове, квадрате, троуглове и правоугаонике. Комбиновање различитих облика ствара занимљиве облике. На пример, кружни јарам на квадратној туници Облик снажно утиче на то колико ласкаво и стилски одећа изгледа.
Текстура
Осећај или квалитет површине тканина и украса који се користе у одећи. Глатке или свиленкасте текстуре преносе луксуз и мекоћу. Грубе, неравне текстуре стварају лежерне, опуштене стилове. Мешање текстура додаје визуелни интерес и контраст.
Боја
Суштински елемент дизајна који преноси расположење и емоције. Топле боје попут црвене и жуте су енергичне и веселе. Хладне боје попут плаве и зелене су смирујућије и спокојније. Неутралне боје нуде разноликост. Комбиновање комплементарних боја ствара живописне, привлачне стилове.
Детаљ
Украси, акценти и завршне обраде побољшавају целокупни дизајн одеће. Детаљи укључују ствари попут дугмади, џепова, крагни, каишева, волана, веза, апликација итд. Ефектни детаљи су усклађени са стилом одеће и помажу у стварању елегантног, висококвалитетног изгледа.
Права комбинација ових пет елемената резултира добро дизајнираном одећом која привлачи купце и помаже вашем бренду да остави незабораван утисак. Фокусирање на линију, облик, текстуру, боју и детаље приликом дизајнирања сваке нове колекције или стила обезбедиће вам успех.
Које су основе модног дизајна?
Основе савета за модни дизајн укључују неколико кључних елемената.
Концепт
Почетна идеја или тема колекције служи као основа. Концепт помаже у усмеравању свих наредних дизајнерских избора.
Скицирање
Записивање идеја на папир омогућава дизајнерима да истраже различите изгледе пре него што креирају стварне одевне предмете. Скицирање одеће, детаља и додатака помаже да се оживи целокупна визија.
Избор тканине
Врста изабраног материјала зависи од концепта и годишњег доба. Природне, прозрачне тканине попут памука добро функционишу за лето, док су топле, изолационе тканине попут вуне боље за зиму. И боја и текстура тканине треба да се ускладе са темом дизајна.
Израда шаблона
Како да постанем дизајнер одеће? Дизајнери или праве своје кројеве или модификују постојеће како би створили облике и кројеве које желе. Кројеви су попут нацрта који пружају структуру и облик одеће.
Грађевинарство
Веште кројачице и кројачице су неопходни за претварање скица и шаблона у висококвалитетне готове производе. Оне се баве свим пословима сечења, шивења и склапања потребним за састављање одеће.
Прилагођавање
Како се одевни предмети састављају, врше се пробе како би се осигурала одговарајућа величина и ласкава силуета. Подешавања се врше док се не постигне савршено, прилагођено пристајање за сваки дизајн.
Завршни детаљи
Додају се завршни детаљи попут дугмади, рајсфершлуса, веза, перли или штампе. Ови детаљи побољшавају целокупни изглед и помажу да се почетна идеја оживи. Они су оно што сваком комаду даје његов препознатљив стил.
Праћење ових основних савета за модни дизајн омогућава дизајнерима да ослободе своју креативност, а да притом производе одећу која се може носити и добро је направљена.
Закључак
Ових десет тачака ће вам помоћи да научите како да почнете да дизајнирате одећу која ће се брзо продавати. Бићете на добром путу да дизајнирате колекцију одеће коју ће купци жељно купити ако се придржавате ових смерница.
Запамтите, мода је пролазна, али стил је вечан. Фокусирајте се на дизајне који су високог квалитета, разноврсни и који осликавају суштину ваших циљних купаца. Будите доследни у оглашавању и развијте бренд са којим се људи могу поистоветити. Ако све ово урадите, ваша одећа ће почети сама да се дизајнира.
izvor https://seamapparel.com/blog/how-to-design-clothes/