Шта раде дизајнери у модној индустрији?

Дизајнери у модној индустрији су стручњаци који развијају концепте за врхунски изглед, конструишу физичке прототипове тих дизајна и припремају готову робу за куповину од стране потрошача. Модни дизајнери се често фокусирају на једну одређену индустрију и прате актуелне трендове у том сектору. Модни дизајнер може да се одлучи за израду одеће, обуће или додатака након завршетка жељеног наставног плана и програма. У зависности од својих интересовања и вештина, дизајнери могу да бирају из неколико подкатегорија унутар ових група.

7 доказаних стратегија за проналажење дизајнера за вашу линију одеће

1. Дефинишите своје потребе и циљеве дизајна.

Да бисте пронашли правог дизајнера за своју линију одеће, морате тачно да одредите шта тражите. Поставите себи неколико кључних питања:

  • Који је стил ваше циљне муштерије? Да ли циљате на високу моду, уличну одећу, спортску одећу или нешто друго? Дефинисање вашег бренда ће вам помоћи да одредите потребне вештине и ниво искуства.
  • Које услуге су вам потребне? Студент или будући дизајнер може бити савршен избор ако вам је потребна само помоћ са скицама или шаблонима. За производњу, потражите некога са релевантним искуством у индустрији.
  • Колико можете потрошити? Сложеност вашег дизајна и ниво искуства дизајнера утицаће на цену. Будите спремни да платите најмање 50–100 долара по сату за искусног фриленс модног дизајнера.
  • Да ли желите запосленог или извођача радова? Запошљавање дизајнера одеће са пуним радним временом пружа већу контролу, али и већу одговорност. Можете имати већу флексибилност, мање платити и имати мање директне контроле над фриленсером.

Проналажење дизајнера који дели вашу визију биће много лакше када идентификујете своје захтеве и циљеве. Проверите веб странице попут FashionWorkers, FashConnect или The Dots да бисте видели портфолије и пронашли кандидате. Идентификујте дизајнере чији изглед одговара вашем бренду и обратите им се. Пре него што закључите уговор, пређите са детаљима вашег пројекта како бисте били сигурни да сте ви и ваш партнер на истој страни.

Уз мало планирања, пронаћи ћете дизајнера жељног да ваше модне снове претвори у стварност! Организованост, отвореност и спремност на компромис довешће до успешног партнерства и запањујућих резултата.

2. Претражите онлајн дизајнерска тржишта као што су Upwork и Fiverr.

Претраживање онлајн тржишта за фриленсере један је од најједноставнијих начина да пронађете дизајнера ових дана. Талентовани дизајнери из целог света могу да развију персонализоване дизајне одеће по конкурентним ценама захваљујући веб-сајтовима попут Upwork-а и Fiverr-а.

Можете прегледати профиле дизајнера, видети примере њихових радова, читати рецензије клијената и упоређивати цене на овим веб-сајтовима. Многи дизајнери нуде основне пакете за скице, дигиталне дизајне и техничке дизајнерске цртеже који вам могу помоћи да почнете за мање од 100 долара. Ако желите потпуно прилагођене шаре или узорке, цене ће варирати, али можете очекивати да ћете платити најмање неколико стотина долара.

Кључно је тражити дизајнере који су специјализовани за стил одеће који желите, било да су у питању мајице, хаљине, одела или спортска одећа. Проверите да ли имају солидно искуство у креирању дизајна од нуле и раду са клијентима на даљину. И не бојте се да интервјуишете неколико различитих дизајнера пре него што изаберете једног. Распитајте се код њих о формату у којем ће испоручити коначне дизајне, њиховој методологији дизајнирања и времену обраде.

Једноставно је и без ризика пронаћи и сарађивати са дизајнерима широм света користећи онлајн тржишта. Поред тога, ко зна? Никад не знате када ћете наићи на младог модног дизајнера са изгледом који обожавате! Бићете на добром путу ка остварењу својих жељених дизајна ако пронађете праву комбинацију.

3. Присуствујте индустријским догађајима и умрежавању.

Присуствовање индустријским догађајима попут сајмова, конференција и мрежних скупова у вашој области интересовања је одличан начин да се повежете са дизајнерима и потенцијално пронађете некога са ким бисте сарађивали.

Упознајте се и поздравите

На овим догађајима, потрудите се да се представите дизајнерима чије стилове дивите. Похвалите њихов рад и објасните да желите да креирате неке дизајне. Питајте их да ли би били отворени за разговор о потенцијалном партнерству или пројекту. Најгоре што могу рећи је не. Али, тиме што ћете се представити, повећавате шансе да пронађете дизајнера одеће заинтересованог за сарадњу са вама.

Успоставите везу.

Покушајте да успоставите истинску везу са дизајнерима које упознајете тако што ћете показати интересовање за њих и њихов рад. Постављајте питања о њиховој естетици дизајна, искуству и типичним клијентима. Потражите дизајнере са искуством у креирању врста одеће које желите да дизајнирате. Лична веза ће их учинити склонијим да желе да сарађују са вама на вашем пројекту.

Праћење

Ако упознате неке перспективне дизајнере, јавите им се у року од недељу дана како бисте изразили своје интересовање за сарадњу. Осврните се на ваш разговор и поновите зашто мислите да би били одлични за ваш пројекат. Питајте их да ли би били отворени за почетне консултације како бисте истражили могућност сарадње. Уз мало упорности, присуствовање индустријским догађајима може вас директно довести до талентованог дизајнера који је узбуђен да оживи ваше дизајне одеће.

4. Погледајте школе модног дизајна.

Повезивање са колеџима модних дизајнера један је од најбољих начина да откријете будућег модног дизајнера. У овим институцијама студенти развијају своје вештине и креирају портфолије. Питајте директоре одељења било које школе или колеџа дизајна у том подручју да ли имају студенте који би могли бити заинтересовани за фриленс рад или праксу. Неке опције које треба истражити укључују:

  • Присуствовање модним ревијама и презентацијама ученика у школама. Ово вам омогућава да лично видите радове ученика и потенцијално упознате дизајнере чији стил одговара ономе што тражите.
  • Објављивање огласа за праксу или посао на школским сајтовима за каријеру. Студенти ће вероватно искористити прилику да стекну искуство из стварног света.
  • Разговор са ученицима на школским догађајима умрежавања. Започните разговоре, изразите своје интересовање за сарадњу са младим дизајнером и размените визит карте.
  • Прегледајте онлајн портфолије ученика на веб-сајтовима школа. Директно контактирајте ученике чији вас рад импресионира.

Развијање односа са перспективним модним дизајнерима на почетку њихове каријере је обострано корисно. Добијате приступ новим талентима и ентузијазму, а студенти стичу драгоцено искуство које ће им помоћи да покрену каријеру. Временом и успехом, ови дизајнери могу постати веома тражени, тако да рад у првом плану успоставља дугорочно партнерство које може користити обома.

5. Користите лого бренда.

Један од најважнијих аспеката вашег бренда је ваш лого, који је такође фантастичан алат за повећање препознатљивости бренда. Ваш дизајнер персонализованих мајица може постати ходајућа реклама укључивањем вашег логотипа у дизајн.

Да бисте направили занимљивији дизајн, размислите о коришћењу компоненти вашег бренда. Ако је ваш лого релативно једноставан, укључите слоган или нешто друго што описује мисију вашег бренда или оно што продајете.

6. Тражите препоруке од пословних контаката.

Изградили сте везе са другима у комплементарним областима као што су фотографи, модели, модни блогери и графички дизајнери за бутике мајица . Контактирајте их и питајте да ли имају дизајнера са којим често сарађују и кога топло препоручују. Објасните да желите да покренете нову линију одеће и да вам је потребна помоћ у креирању почетних дизајна.

Ваше везе желе да виде ваш успех, па ће вас вероватно упутити на дизајнере са којима су имали позитивна искуства у сарадњи. Међутим, поставите додатна питања о стилу дизајнера, доступности, ценама и типичним временима израде како бисте били сигурни да задовољавају ваше потребе. Такође можете затражити да видите примере дизајнерског рада како бисте стекли утисак о његовој естетици.

Када добијете неколико обећавајућих препорука, контактирајте дизајнере и закажите позиве како бисте детаљније разговарали о пројекту. Дођите спремни са фотографијама ваше визије бренда, циљне групе купаца и неким почетним скицама или идејама. Проверите да ли осећате везу са дизајнером и да ли се ваше визије поклапају. Питајте их да ли су отворени за креирање 3-5 дизајна за производњу узорака одеће као пробни пројекат за почетак. Ако све буде у реду, пронашли сте дизајнера жељног да оживи ваше дизајне одеће!

Коришћење пословних веза је идеалан начин да пронађете дизајнера. Добићете препоруке од оних који су упознати са вашим стилом и потребама. Дизајнери долазе претходно проверени, тако да се можете осећати опуштеније започињући ново партнерство. Уз право подударање, имаћете дизајнера спремног да сарађује са вама дугорочно како ваш посао расте. Искористите своју заједницу и не оклевајте да затражите помоћ. Награде за проналажење савршеног дизајнера ће се исплатити!

7. Сарађујте са уметником.

Сарадња са уметником је одличан начин да оживите своје дизајне одеће. Многи уметници раде као фриленсери или по наруџбини, тако да можете пронаћи некога чији стил одговара вашој визији.

Потражите уметнике на веб-сајтовима као што су Dribble, Behance и DeviantArt. Прегледајте њихове портфолије да бисте пронашли некога са чијим радом се повезујете. Када их контактирате, будите спремни да пружите детаље о својим дизајнерским идејама, циљној групи купаца и буџету. Питајте да ли раде као фриленсери или по наруџбини и да ли имају искуства са дизајном одеће.

Закажите почетни састанак како бисте размотрили детаље када пронађете уметника са којим желите да сарађујете. Дајте му детаљно објашњење својих концепата и све скице, слике, шеме боја или друге материјале који ће му помоћи да разуме. Будите отворени за њихов допринос јер су стручњаци у превођењу концепата у визуелне приказе.

Пре почетка радова, договорите се о уговору који прецизира временски оквир, број дозвољених ревизија и распоред плаћања. За веће и сложеније пројекте, можда ћете морати да платите део унапред. Уверите се да разумете које формате датотека ћете добити за коначне дизајне како бисте имали све што вам је потребно да бисте наставили са производњом.

Сарадња са уметником захтева поверење и комуникацију како би се постигли жељени резултати. Поштујте њихов креативни процес, а истовремено пружајте конструктивне повратне информације. Отвореним начином размишљања можете завршити са дизајном који далеко надмашује ваше почетне идеје. Кључ је пронаћи уметника који је подједнако страствен као и ви у вези са доношењем стилске нове одеће у свет.

Како да пронађем уметника за свој бренд одеће?

Пронађите уметника који ће вам помоћи да остварите своју визију након што имате дизајн одеће на уму. Ево неколико препорука о томе како пронаћи модног дизајнера:

Погледајте школе у ​​Арлокалу.

Многи перспективни модни дизајнери почињу своју каријеру у уметничким школама и факултетима дизајна. Обратите се школама у вашем подручју да објаве прилику за посао на својим огласним таблама за посао. Изградња портфолија и стицање искуства су чести циљеви студената и недавно дипломираних студената. Фантастична стратегија за проналажење нових талената је обезбеђивање праксе или шегртовања.

Потражите искуство у производњи.

Тражите произвођаче одеће за искуство у покретању пословања у CV-ју или резимеу дизајнера након што пронађете њихов портфолио на Wix-у или Behance-у, ангажујете дизајнера одеће са Fiverr-а или га пронађете негде другде. Ако дизајнер нема ово, највероватније не разуме како да ваш дизајн стави на мајицу . Дизајнер може да поквари дизајн и квалитет одеће ако нема искуства у малопродаји и производњи. Поред тога, то значи да дизајнер неће укључити технолошки пакет или одећу уз дизајне.

За дизајнера, освајање признања и награда може бити корисно, али не би требало да дозволите да вас заварају. Чак и ако дизајнер има изузетно невероватне дизајне, биће му потребне производне вештине да би производио одећу у великим количинама.

Захтевајте техничке пакете.

Једна од ствари којој је потребно највише пажње у модној индустрији су технолошки пакети. Технолошки пакети који укључују нацрте за креирање одеће. Ниво искуства модног дизајнера значајно утиче на квалитет технолошког пакета. Губи се новац ако се ангажује дизајнер без искуства због кашњења и расипања материјала.

Вештине у предвиђању трендова

Чак и ако је компанија већ успешна у модној индустрији, увек су потребни нови модни концепти. Нико не може да предвиди када ће му се идеје исцрпети. Да би остали конкурентни, модни брендови обично или спроводе анализу трендова или прилагођавају своју шему боја. Модна компанија би имала велике користи од запошљавања дизајнера са одличним способностима предвиђања. Модни стручњаци то називају предвиђањем трендова. 

Тражите препоруке.

Ако познајете друге у модној индустрији, замолите их за препоруке талентованих дизајнера. Објасните шта тражите како бисте им помогли да вас упаре са неким добрим кандидатима. Лична препорука из поузданог извора може вам помоћи да пронађете одличног дизајнера.

Како да креирам дизајн бренда одеће?

Да бисте креирали дизајн бренда одеће, пратите ове кључне кораке:

Развијте визију свог бренда.

Прво, одредите шта желите да ваш бренд представља. Које стилове, боје и естетику желите да укључите? Ко је ваш циљни купац? Успоставите кохезивну визију бренда која ће водити све ваше дизајнерске одлуке.

Направите табле расположења.

Направите табле расположења са сликама које представљају визију вашег бренда. Укључите фотографије стилова, боја, текстура, тема и свега осталог што инспирише ваше дизајне. Ово помаже да се осигура да се сви делови уклапају у оквир вашег бренда.

Скицирајте почетне дизајне

Када имате јасну визију, почните да скицирате своје идеје. Чак су и грубе скице корисне да покренете своју креативност. Укључите детаље попут силуета, изреза, стилова рукава, боја и украса.

Трендови истраживања

Иако желите јединствену визију бренда, и даље морате бити свесни тренутних стилова и трендова. Погледајте шта је популарно код сличних брендова и циљних купаца. Можда ћете пронаћи нову инспирацију или утврдити шта треба избегавати.

Развијте технолошке пакете.

За сваки дизајн, креирајте техничку спецификацију производа, или технички пакет. Ово укључује скицу са тачним детаљима стила и мерама. Технички пакет ће водити произвођаче узорака и процес производње одеће .

Направите узорке

Сарађујте са произвођачем узорака како бисте направили физичке узорке ваших најбољих дизајна. Ово вам омогућава да видите како изгледају у стварном животу и да направите све потребне измене пре него што их пустите у производњу.

Усавршите и побољшајте

Добијте повратне информације о својим узорцима како бисте утврдили шта функционише, а шта не. Усавршите дизајн и креирајте нове технолошке пакете и узорке док не добијете колекцију коју волите!

Можете креирати бренд одеће који ће се допасти вашој циљној публици уз јасну визију, темељно истраживање и итеративни приступ дизајну. Држите се своје првобитне намере, а истовремено будите отворени за промене као одговор на повратне информације купаца и динамично тржиште.

Закључак

Како да пронађем дизајнере одеће? Наоружани сте неким солидним стратегијама за проналажење савршеног графичког дизајнера за ваш бренд одеће . Почните да примењујете ове савете у пракси и спремите се да оживите своје креативне визије. Пре него што се окренете, имаћете скице, прототипове и узорке које ћете поделити са светом.

Проналажење правог дизајнера је кључно, зато одвојите време и немојте се задовољити тиме. Ваш бренд одеће заслужује да иза њега стоји најбољи креативни таленат како би заблистао. Сада изађите, умрежите се, претражите онлајн и искористите своје контакте.

izvor https://seamapparel.com/blog/find-a-designer-for-your-clothing-line/