Покретање бренда дечије одеће је фантастичан начин да покажете своју креативност. Дечија одећа је доступна у широком спектру дизајна које можда нећете наћи код одеће за одрасле, а да не помињемо да дечија одећа често подстиче разне облике креативног изражавања и стила.

Међутим, кључно је имати на уму неколико фактора приликом покретања линије дечије одеће које можда нећете морати да урадите када покрећете линију одеће за бебе .

Анализирајте тржиште за популарне производе пре него што покренете своју компанију за дечију одећу. Пронађите произвођача одеће , креирајте бренд и сарађујте са добављачима како бисте пронашли произвођаче одеће за вашу децу . Направите своју интернет продавницу, а затим користите инфлуенсер маркетинг или оглашавање да бисте привукли купце. Да бисте проширили своје пословање, искористите своје вештине.

У зависности од тога како покренути линију дечије одеће , биће вам потребна комплетна пословна структура. Изаберите да ли желите да наставите као самостални предузетник или као друштво са ограниченом одговорношћу (ДОО) . Поред тога, биће вам потребан пословни банковни рачун, дозвола за препродавца и лиценца за вашу компанију.

Подношење захтева за лиценцу компаније је први корак након што се одлучите за организациону структуру.

Међутим, постоји неколико ствари које морате имати на уму како бисте покренули линију дечије одеће, а које можда нећете морати да радите када покрећете линију одеће за одрасле.

Упознајте своју циљну публику

Деца и њихови родитељи су често ваша два главна циљна тржишта када продајете дечију одећу. Већину одлука о куповини дечије одеће на крају доносе родитељи. Деца, с друге стране, често имају утицај на одећу коју њихови родитељи купују, било зато што изражавају своју несклоност према одређеним одевним предметима одбијајући да их носе (или, обрнуто, више пута носећи исте одевне предмете), или зато што изричито траже брендове, карактеристике или категорије одеће које воле да носе.

Познавање ваше циљне публике помоћи ће вам да производите висококвалитетну одећу у којој ће уживати, а истовремено ће утицати на ваше оглашавање. На пример, значајан део ваших маркетиншких напора требало би да буде усмерен ка родитељима, привлачећи њихову пажњу и представљајући им своје производе и услуге.

Истовремено, можда бисте желели да користите маркетинг који је посебно усмерен на децу, као што су прикази који ће привући њихову пажњу или оглашавање које се приказује на каналима које деца највероватније гледају, као што су YouTube видео снимци. Такође би требало да узмете у обзир типичан узраст деце којој се обраћате маркетингом, јер ће мања деца конзумирати потпуно другачије врсте садржаја од предтинејџера или тинејџера. Неке од идеја су

Приступачна одећа за бебе: С обзиром на то да се деца тако брзо развијају у раним фазама, родитељи можда не желе да троше много новца на непотребно скупу одећу за бебе.

Поред тога, трошење 100 долара на бебину Гучи јакну када би ускоро могла да се појави мрља на њој није пријатан осећај. За већину родитеља, прављење јефтине одеће је савршено јер ће се трудити да буду економични.

Дечји модни дизајнер: С друге стране, наћи ћете значајну групу родитеља који ће желети да размаже своју децу модерном дечјом одећом. Сходно томе, можда бисте желели да следите овај пут.

Са трендом да дизајнери за децу стално промовишу неки бренд одеће и огромном потражњом родитеља, то и даље значи да бисте морали да уложите више новца да бисте зарадили више новца, али је то несумњиво пут који треба размотрити!

Дизајн вођен трендовима: Слично дизајнирању дизајнерске дечије одеће, фокусирање је на тренд, а не на квалитет као главни фактор. Шта је модерно? Шта је прихватљиво? Поново, родитељи који су заинтересовани за трендове и како дизајнирати беби одећу подржаваће овај концепт.

Направите пословни план

Да бисте покренули свој стартап бренд, мора бити написана пословна стратегија. Почните полако и напредујте постепено, уместо да се одмах упуштате у велике идеје.

Информације у вашем пословном плану треба да садрже:

Како покренути линију беби одеће? Које потребе купаца задовољава ваш производ? 

  • Ко је ваше циљно тржиште?
  • Које компаније су ваши конкуренти?
  • Какав је твој план потрошње?
  • Који маркетиншки приступ вам најбоље одговара?
  • Која је производња и операције произвођача? Где?
  • Финансијске пројекције

Моћи ћете брзо да покренете линију дечије одеће и знаћете веома добро где да почнете ако разумете горе наведене препоруке. Записивањем сваког корака можете видети шта још треба да се уради и где бисте могли да се побољшате.

Визуелни дизајн

Ваша главна продајна тачка биће дечија одећа коју производите. Да бисте што боље привукли своју циљну демографску групу, кључно је да усавршите свој бренд дечије моде.

Обавезно пренесите одговарајућу поруку како би ваши купци запамтили ваш бренд и издвојили га од конкуренције.

С друге стране, такође морате узети у обзир „дизајн“ када бирате одећу за своју децу. Ово је прилично значајно, посебно у модном сектору, који ставља снажан нагласак на стил и изглед. Дизајнирајте привлачне визуелне елементе који задовољавају потребе ваше циљне публике.

То можете постићи тако што ћете прво направити грубе скице, а затим их креирати помоћу CAD софтвера, јер је ово вероватно формат који ће вам бити потребан када шаљете своје дизајне на производњу. За ваш технички пакет, који је потребан за креирање вашег бренда, мораћете да унесете одређене информације.

Материјали

Концепт вашег бренда мора узети у обзир материјале. Они би требало да представљају вашу компанију. На пример, тканине од 100% памука су кључне за родитеље беба, а купци су више забринути за еколошка и друштвена питања. Локална производња, коришћење рециклираних и органских материјала и смањење отпада имају своје предности и могу помоћи да ваш бренд буде повољно виђен.

Само запамтите да су квалитет и материјали две различите ствари. Материјали су уско повезани са сликом коју желите да пројектујете, док трошкови производње одеће од таквих материјала зависе од вашег буџета и циљног тржишта.

Како пронаћи произвођаче одеће?

Проналажење идеалног произвођача беби одеће који може да направи ваше дизајне и набавка одговарајућих материјала за њих су још два кључна корака. Избор правог материјала за дечију одећу је кључан јер морате бити сигурни да је и дуготрајан и погодан за њихов узраст.

У зависности од годишњег доба у којем лансирате одећу, ово може укључивати флис, памук и мешавине полиестера. Узмите у обзир и удобност ношења; бирајте врсте тканина које нису стежуће и лако се перу.

Посебно код дечије одеће, боја је значајна. Будите отвореног ума јер су дани родног бинарног размишљања, попут „плава је за дечаке, а ружичаста за жене“, давно прошли. Избор произвођача одеће може потрајати време и труд.

Дечија одећа обично захтева више рада него одећа за одрасле, стога процес производње одеће није једноставан. Проналажење реномираних произвођача за мале минималне количине наручивања може бити тешко, па ће вам бити потребна добра помоћ. Живот постаје мало једноставнији када ваше количине почну да расту.

Време је да дистрибуирате и пласирате своје производе сада када ваш бренд има идентитет, циљно тржиште је идентификовано, одлуке у вези са материјалима и квалитетом су донете, а потешкоће у производњи су решене.

Колико кошта покретање линије одеће?

Трошкови су релативно скромни ако желите да покренете посао са одећом за бебе . Наравно, ово зависи од тога да ли се одлучите да запослите велику екипу и потрошите више новца на почетку посла или да га покренете са малим трошковима.

Описали смо два типична сценарија за трошкове „пре отварања“ повезане са покретањем посла са одећом за бебе и повезане трошкове за сваки од њих.

  • Пројектована почетна цена је 12 долара.
  • 27.209 долара је предвиђена максимална почетна цена.

Трошкови залиха биће главни почетни трошкови ваше продавнице. Трошкови залиха могу варирати од 300 до 5.000 долара, у зависности од велетрговца или од тога да ли сами правите одећу. Да бисте били сигурни да ће се роба коју купујете продавати, препоручује се да спроведете детаљно истраживање свог циљног потрошача.

Покрените линију одеће са неколико различитих стилова како бисте открили шта се допада вашој циљној публици, а затим купујте још тога. Овај корак је кључан јер нећете добити новац назад ако се ваше залихе не продају. Дизајн паковања и логотипа, који може коштати између 50 и 3.000 долара, је још један трошак. Ово покрива трошкове паковања и заштитног материјала које ћете користити за дистрибуцију својих залиха. Можете креирати своје паковање и логотип користећи бесплатан софтвер попут Canva-е да бисте уштедели новац.

Можда нисте размишљали о губитку као трошку. Када се залихе изгубе између времена када их купите од добављача и времена када их отпремите клијенту, то се назива губитак.

Према часопису Fortune, око 1,4% целокупне малопродаје у Сједињеним Државама губи се због губитака. Да бисте покрили ове губитке, препоручује се да издвојите до 1.000 долара. Можда ћете наићи на ИТ проблеме јер ћете своје производе продавати онлајн. Због својих клијената, требало би да брзо решите ове проблеме. За ИТ помоћ може бити потребно од 150 до 2.000 долара.

За вашу веб страницу о одећи, биће вам потребна и регистрација домена и услуга хостинга имејлова за предузећа. Цена имена домена је само 13 долара. Да бисте покренули свој производ, можете размислити о оглашавању. Ваши трошкови за инфлуенсер маркетинг могли би достићи 750 долара. До 300 долара може бити потрошено на Google огласе. Трошкови огласа на Facebook-у и Instagram-у могу достићи 350 долара.

Можете пронаћи јефтиније начине да урадите практично све ако покажете мало маште и размислите. Узмимо следеће трошкове као пример: 300 долара за залихе, 50 долара за дизајн амбалаже/логоа, 1.000 долара за смањење трошкова, 150 долара за ИТ помоћ, 13 долара за име домена и имејл адресу и 200 долара за оглашавање. Можете очекивати да ћете укупно потрошити 1.713 долара за почетне трошкове.

Како покренути посао са дечјом одећом на мрежи?

Први корак је да изаберете правог добављача ако сами не отварате дечји бутик. Обратите пажњу на политике о цени, квалитету, комуникацији и повраћају робе.

Можете направити онлајн продавницу када имате производ. Саветујем вам да користите креатор веб страница као што су Zyro или Shopify ако први пут правите веб страницу. Уз помоћ ових платформи, купци могу брзо и без икаквог кодирања да направе и сазнају како да професионално покрену дечју продавницу на мрежи.

Не заборавите да направите професионалне фотографије својих производа, укључујући и поучне описе, и да поставите фер цену. Ово је кључно ако желите да генеришете продају.

Приход и профит вашег пословања у е-трговини могу се кретати од 0 до 10.000 долара, у зависности од робе коју продајете, њених цена, колико је атрактивна ваша веб страница, ваших стратегија дигиталног маркетинга и других фактора.

Направите страницу на Фејсбуку. Искористићете је за развој бренда за своје производе.

Направите групу на Фејсбуку. Искористићете је да успоставите мрежу активних мајки. Покушајте да добијете препоруке од задовољних клијенткиња.

Активирајте Пинтерест. Ово ће подсећати на галерију слика и служити за боље истицање ваше робе.

Поред тога, имајте на уму да маме веома цене своје бебе. Говорите позитивно о деци када разговарате са било којом мајком, говорећи им колико су дивна и интелигентна. Када презентујете нешто, реците нешто попут: „Ова боја тако лепо стоји тену ваше бебе.“ Имајте на уму да је повезивање мама, њихових беба и ваших производа важније од пуке продаје.

Најјефтинији метод за покретање посла са беби одећом је овај. Касније можете покренути комплетну веб страницу за е-трговину и радити све остало.

Завршне речи

Као што видите, чак и ако немате претходног пословног искуства, можете покренути компанију за дечију одећу од куће. За кратко време можете пронаћи добављаче, набавити узорке одеће и почети са производњом. Ако почињете са мало или без новца, размислите о продаји дечије одеће путем интернета.

Да бисте пронашли производе који су веома тражени, а опет са малом конкуренцијом, морате анализирати тржиште. Пронађите продавце који могу да производе и испоручују одећу са вашим логотипом. Отворите онлајн продавницу и почните да продајете своју робу. Повећајте своје напоре тамо где су већ успешни и престаните да губите време на неефикасне подухвате.

Власници онлајн предузећа могу се знатно лакше проширити од оних са физичким локацијама. Што више продавница имате, можете доћи до више клијената. У свом послу стратешки користите Shopify, Poshmark, Etsy, Amazon и eBay.

izvor https://seamapparel.com/blog/how-to-start-a-kids-clothing-line/