Конвенционални начин промоције бренда одеће 

Раније се јавност могла довести у контакт са компанијом коришћењем конвенционалног маркетинга за брендове одеће, а ти начини су били следећи:

  • Брошуре и визит карте
  • Чланци засновани на разговорима са новинарима, студентима и другима
  • Окупљања локалне заједнице и други значајни догађаји 
  • ПР које сте сами креирали (које користе други у блоговима, чланцима, радио емисијама итд.)
  • Пословни огласи у специјализованим новинама
  • Јавна саопштења на радио и ТВ станицама
  • Маркетиншки материјали (нпр. оловке, привесци за кључеве, мајице, торбе)
  • Коришћење познатих личности у рекламним кампањама

Најновији начин како брендирати своју линију одеће

Коришћење друштвених медија је заиста корисно. Чак и ако немате милионе обожавалаца као било која позната личност, чак и неколико стотина вам може помоћи да оставите утисак. 

Такође можете допрети до познатих људи путем друштвених мрежа; ако им се свиђа ваша одећа, могли би да поделе фотографију себе на којој је носе, чиме ће ваш бренд бити представљен милионима својих пратилаца. Инстаграм може да приказује и инсцениране или спонтане фотографије, па чак и појединачне артикле. Можете сазнати шта је ново или се дешава са вашим брендом користећи Твитер.

Имајте на уму да потрошачи троше новац не само на најбоље опције; они троше и на најкул опције. Одредите свој став. 

9 онлајн стратегија за покретање бренда одеће на мрежи

За успешно вођење модне марке потребно је више од креативности и техничког знања. Чак и ако поседујете вештине најбољих врхунских дизајнера у кројењу, шивењу, драпирању и украшавању, и даље морате знати како да промовишете бренд одеће на мрежи да бисте постигли успех. 

Ево неколико савета који ће вас претворити у гуруа дигиталног маркетинга и помоћи вам да проширите вест о свом послу са одећом.

  • Направите сјајан веб сајт

Замислите свој сајт као прозор у своју продавницу. То је место где представљате своје производе и људима говорите шта ваш бренд представља, зато га истакните и објасните о чему се ради. Прво, побрините се за основе. Уверите се да су ваши контакт подаци јасни и да сви ваши линкови раде. Креатори сајтова попут Square Space-а и WordPress-а имају огроман број шаблона које можете променити како би одговарали вашим потребама.

Када оптимизујете свој веб-сајт, он се приказује више на страницама резултата претраге. Ово привлачи пажњу људи који траже сличне производе. Оптимизација за претраживаче (SEO) значи коришћење кључних речи, фраза и других алата који помажу Google-у и другим претраживачима да вас пронађу.

Описи производа су одлично место за предузећа која се баве е-трговином да додају кључне речи. Ако продајете ципеле, нека ваши описи буду једноставни. Користите речи попут „црне чизме од антилопа“ како бисте помогли људима да пронађу ваше производе без познавања вашег имена.

  • Инвестирајте у свој веб-сајт

Па, наравно! Али били бисте изненађени колико модних маркетиншких стручњака оставља своје веб странице неактивне. Важно је да бринете о својој веб страници на исти начин на који бисте бринули о свом детету.

У реду, можда је то мало претерано. Али ево поенте: изглед, осећај и функционалност вашег веб-сајта су веома важни јер је ваш сајт виртуелна продавница за брендирање ваше линије одеће . Обавезно ажурирајте свој веб-сајт, тестирајте га и одржавајте га све време ажурним, баш као што бисте изгледали и у излогу ваше продавнице.

  • Креирајте основне вредности свог бренда

Морате знати;

  • Зашто сте покренули свој бренд? 
  • Како си доспео овде? 
  • Шта покушаваш да урадиш? 
  • Кога представљате? 
  • Са којом сврхом покушавате да пренесете поруку? 
  • Како се зове ваш бренд?

Поставите атмосферу и осећај који ће људи повезивати са вашим брендом, као што су луксуз, срећа, непоштовање правила итд. Ваш производ ће се продавати правим људима који желе да се тако осећају.

Ако желите да покренете бренд одеће , ово би требало да буде прва ствар коју ћете урадити. Ако ово нисте урадили, не брините да немате филозофију бренда. Успут, градите, учите и усавршавајте се. Можда ћете морати да направите неколико промена у свом имену, бренду или дизајну, али ће се исплатити.

Када имате филозофију бренда, лакше је правити дизајне, знати како да пласирате свој бренд одеће , разговарати са купцима и преносити своју поруку приликом промоције и маркетинга вашег бренда одеће.

  • Паметно користите слике

Сви смо чули изреку „слика вреди хиљаду речи“. Можете зарадити много новца са добрим фотографијама. Фотографишите своју одећу при добром осветљењу и из различитих углова и користите различите моделе да бисте показали како ће одећа изгледати на различитим телима како бисте разумели врсте тканина . Размислите о томе како ће начин на који фотографишете, стилизујете и уређујете свој бренд помоћи људима да га препознају.

  • Стекните већи утицај

Ако прави људи виде маркетинг вашег бренда одеће , можете зарадити новац. Већина малих дизајнера, попут Strathberry-ја, шаљу бесплатне производе познатим личностима и људима који имају велики утицај на мрежи. 

Али имајте на уму да слање узорака одеће може бити скупо и не враћа увек новац. Размислите о следећим тачкама пре него што контактирате инфлуенсере за промоцију вашег бренда одеће;

  • Колико добро се њихов стил уклапа са вашим брендом? 
  • Колико су познати? 
  • Колика је вероватноћа да ће бити фотографисани носећи оно што им пошаљете?
  • Успоставите мрежу контаката

Изградња ваше мреже је кључна. Идите на догађаје о моди. Разговарајте са модним блогерима и новинарима који би можда желели да пишу о вашем бренду. Не морате да покушавате да се „напорно продајете“; та врста агресивног оглашавања вероватно неће успети. 

Важно је да живите свој бренд: носите одећу коју правите и будите спремни да о њој страствено причате где год да идете.

  • Јак маркетинг садржаја

Неки од начина за пласирање нове линије одеће су писање блога о моди, прављење јединствених кампања за нове производе, прављење објава и/или видео записа за друштвене мреже и тако даље. Када редовно објављујете садржај, то вам помаже да се боље рангирате у резултатима претраге и олакшава проналажење на мрежи.

Направите план маркетинга садржаја како бисте могли да пратите своје објаве. Користите маркетиншки календар да бисте пратили објаве на Инстаграму, Пинтересту, Фејсбуку, Твитеру и другим друштвеним мрежама.

Честим објављивањем можете подстаћи више људи да интерагују са вашим пословањем. Када правите занимљив садржај, можете га делити на друштвеним мрежама и путем е-маил маркетинга како бисте људе заинтересовали за ваш бренд.

  • Запамтите важност друштвених медија и немојте их игнорисати

Промовисање вашег бренда на Инстаграму, Твитеру и Фејсбуку може изгледати као посао са пуним радним временом, и то би требало да буде (поред свих осталих ствари које морате да урадите да бисте водили свој посао!). Као и са вашом веб страницом, пажљиво размислите како ваш бренд изгледа на друштвеним мрежама. Учините је доследном, високог квалитета, креативном и вођеном вашом личношћу. Мораћете често да објављујете ако желите да људи памте ваш бренд.

  • Креирајте виралне објаве

Објава која постане вирална привлачи велику пажњу на друштвеним мрежама и многи људи је деле на мрежи. Објаве које постају виралне могу бити фотографије, видео снимци, банери или чак приче. Можете платити некоме да направи објаву која постаје вирална и популарна, што ће вам помоћи да промовишете своју линију одеће на Фејсбуку или Инстаграму.

  • Користите хештегове који су стилски у вашим објавама

Ово је најбољи начин за коришћење на Инстаграму. Хештегови се састоје од кључних речи које корисници Инстаграма користе за проналажење предмета, трендова, догађаја и тема. Када користите трендовске хештегове у својим новим објавама на Инстаграму, више људи ће моћи да види ваше објаве, прати вашу страницу, па чак и купи ствари од вас, а ви не морате да плаћате за њих.

  • Оставите коментаре и приђите људима на друштвеним мрежама

Не желиш да будеш један од оних људи који спамују свуда, као што сам рекао на почетку. „Хеј, брате, погледај овај кул бренд одеће који сам нашао“ или „Молим те, погледај мој бренд и реци ми шта мислиш“ су два примера онога што би могао да кажеш.

Уместо тога, требало би да разговарате са другим корисницима као са људима и да будете искрени према њима. Проведите неко време пишући добре коментаре. Они могу бити смешни или привући вашу пажњу. Било да је у питању директна порука или група, одељак за коментаре или директна порука, учествујте у разговорима. 

Реците нам шта мислите о другим брендовима одеће. Чак је и „поздрав за поздравом“ опција. Али није добра идеја пратити и престајати праћење људи или спамовати много налога лајковима, јер то може дугорочно наштетити вашем налогу.

  • Демонстрације производа

Демонстрације производа су такође веома ефикасне, посебно за линије одеће. Можете направити видео записе или фотографије креативних начина ношења ваших производа како бисте показали како се могу користити. Људи којима иначе не би био стало до вашег производа могли би почети да га примећују ако урадите само ову једну ствар.

  • Уверите се да сви ваши маркетиншки материјали деле исти изглед и вибрацију за ваш бренд

Најбољи модни брендови имају стил који остаје исти током времена. Погледајмо Ралф Лорена као пример. Изглед бренда је исти колико се сећам. Када помислите на овај бренд, помислите на тегет плаву, белу, црвену, поло, препи и класичну боју. Компанија је из године у годину радила одличан посао одржавајући стил бренда и маркетинг истим.

Закључак

Ако желите да добро промовишете свој бренд, потребно је да креирате добар садржај за маркетинг брендова одеће . Али обичан, досадан садржај неће функционисати; мораћете да будете креативни са својим објавама на блогу, страницама производа и ажурирањима на друштвеним мрежама.

Да бисте се истакли у данашњем интернет свету, ваш садржај мора бити добро снимљен, у складу са брендом, занимљив и лако запамтљив. Да бисте извукли максимум из сваког могућег канала, потребно је пажљиво планирати и припремити се, као што је прављење буџета. Ово важи без обзира да ли планирате да сарађујете са партнерима и стручњацима или већину посла обављате сами.

Шивање одеће може бити велики проблем када покрећете модну линију, али то није једини проблем са којим ћете се суочити на путу ка томе да постанете светски познати бренд. Након што сте лансирали нову линију одеће и прошли кроз понекад опасан процес развоја производа, следећи корак је како промовисати бренд одеће и обавестити људе о њему.

izvor https://seamapparel.com/blog/how-to-promote-clothing-brand/